تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌‎المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر مسقط عمان برپا می‌شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با بیان این که تمام خطوط تولید تجهیزات پزشکی فعال شده است، از افزایش ۳۰ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی در هفته نخست تابستان خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) بازدید کرد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۳۷ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی استراتژیک خبر داد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
با مصوبه مجلس، ارائه دارو و تجهیزات پزشکی توسط داروخانه‌ها و مراکز درمانی بدون استعلام و احراز اصالت از طریق سامانه‌های دارای مجوز و مورد تأیید وزارت بهداشت ممنوع شد.
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش ۴ برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد.
مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش 4 برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد.
فاطمی امین، وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در بخش حمل و نقل یکی از خطوط هوایی ما با بلاروسی‌ها برای برقراری پرواز ها درخواست‌هایی رو ارائه داده است.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی تجهیزات و لوازم پزشکی مشمول استاندارد اجباری، تعداد زیادی لوازم غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران گفت: از سوم آبان نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات مواد اولیه دارو، شیرخشک اطفال و تجهیزات و ملزومات پزشکی و توانبخشی به یک و دو درصد کاهش یافته است.
مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، از تامین صد درصدی دستگاه های دیالیز در کشور خبر داد.
خبرنگاران از توانمندی های هلال احمر ایران در بخش های تولید دارو و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.
شرکتهای دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پزشکی به هند می روند و با تجار و سرمایه گذاران این کشور در راستای صادرات محصولات به گفتگو می پردازند.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ