پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و در راستای سیاست متوازن دولت سیزدهم به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدارهای مهمی داشته است.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
در شرایطی که منابع موثق از دیدار احتمالی السیسی و اردوغان در آینده نزدیک خبر می‌دهند، مصر و ترکیه از ارتقای سطح روابط دوجانبه میان خود به سطح سفیر خبر دادند.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
این روزنامه صهیونیستی آورده است که ایران اکنون به دنبال بازگشایی سفارتخانه های دو کشور سپس دیدار وزرای خارجه و بعد از آن دیدار سید ابراهیم رئیسی با عبدالفتاح سیسی است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ارتقای سطح مناسبات ایران و عراق خوشایند دشمنان ما نیست، گفت: ایران و عراق متناسب با منافع دو کشور در منطقه به گسترش تعاملات خود خواهند پرداخت.
سرپرست مدیریت کل مؤسسه بنادر کویت بر اشتیاق کشورش به پیشرفت روابط تجاری کویت و امارات و ارتقای آن تأکید کرد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
رئیس امارات متحده عربی در گفتگو با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، تاکید کرد: امارات آماده رفع سوء تفاهم‌ها و ارتقای سطح روابط با ایران است.
نخست وزیر ایتالیا و رئیس امارات پس از دیدار در دبی و رایزنی درباره همکاری های دوجانبه به ویژه در بخش انرژی، از ارتقای سطح روابط دوجانبه به شرکت راهبردی خبر دادند.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیئت رئیس‌جمهور به چین سفر کرده است، گفت: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد.
رئیس جمهور در دیدار با رئیس جمهور چین با بیان اینکه ایران و چین دوستان روزهای سخت هستند، گفت: تحکیم روابط تهران - پکن در ارتقای امنیت جهان مؤثر است.
مصر و هند در بیانیه مشترکی از عزم خود برای ارتقای روابط در سطح راهبردی خبر دادند.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده ایران و تاجیکستان برای ارتقای سطح روابط عاملی مهم برای گسترش تعاملات دو کشور است. ایران برای توسعه روابط با تاجیکستان هیچ محدودیتی ندارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر امورخارجه مصر گفت: ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مسلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس پارلمان صربستان در دیدار معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: صربستان مصمم به توسعه و ارتقای روابط همه‌جانبه با ایران است و همکاری‌های پارلمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.
بذرپاش گفت: انجام حسابرسی‌های مشترک می‌تواند افزون بر ارتقای سطح همکاری‌های نظارتی، بر افزایش سطح روابط دو کشور در سایر زمینه‌های اقتصادی و تجاری نیز یاری برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ