معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
معاون دادستان کل کشور از اعلام جرم علیه ۴۸ شرکت دولتی در خصوص استنکاف از اجرای تکالیف قانونی ارتقاء بهره‌وری خبرداد.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
رتبه‌بندی کارخانجات خوراک دام و طیور با هدف ارتقای بهره‌وری، افزایش اعتماد به تضمین کیفیت خوراک آماده و جلوگیری از توزیع نهاده‌های خام در سال ۱۴۰۲ پس از پایش و پالایش اطلاعات اعلام می‌شود.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
وزیر نیرو در بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تأثیر بهره‌وری بر اقتصاد و لزوم توجه به بهره‌وری آب و انرژی ابلاغ کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع پایه باید برای پایداری امنیت غذایی تلاش کنیم و در این راستا باید بهره‌وری در آب و خاک را ارتقا دهیم.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی تنفیذ حکم ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور پرداخته است.
رئیس جمهور برداشتن گام‌های بلند در تعاملات را، از جمله توافقات خود با رئیس جمهور چین دانست و افزود: در هر دو کشور ظرفیت‌های به کار گرفته نشده بسیاری وجود دارد که هر دو رئیس جمهور بر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای ارتقای بیش از پیش همکاری‌ها تاکید کردیم.
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تولید با توجه به سبک زندگی حوزه عشایری عمدتا به صورت سنتی دنبال می‌شود و برای افزایش بهره‌وری باید با کمک دانش‌بنیان ها روش‌ سنتی تولید ارتقا پیدا کند.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرده است با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به ارتقای بهره‌وری در نظام آموزشی کشور کمک کند.
رئیس جمهور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت و گاز، حمل و نقل و به ویژه مسیر ترانزیتی چابهار-آسیای میانه، می‌تواند زمینه مناسبی برای ارتقای سطح روابط ایران و هند فراهم کند.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.
سطح کیفی محصولات در صنعت برق و الکترونیک با بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز ارتقا یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ