اکران فرهنگی به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش هسته‌ای کشور در پایتخت از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراث فرهنگی ایران شامل میراث ملموس و ناملموس طبیعی و فرهنگی دچار ضعف ها وتهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت زیادی است. وزارت میراث فرهنگی با بررسی این نقاط، ده راهبرد را برای آن در نظر گرفته است.
سفارت مکزیک در ایران از طریق دیپلماسی فرهنگی خود به دنبال توسعه درک و توجه به عناصری است که دو کشور را به هم نزدیک می‌کند.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دفاتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برزیل و ونزوئلا به زودی راه اندازی می شود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند و شخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دو کشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دست کم گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر طرح‌های فرهنگی شهری در آسمان در فضاهای تبلیغاتی پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اکران شد.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
اکران فرهنگی روز جهانی قدس با عنوان «در قدس افطار خواهیم کرد» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات محیطی شهر تهران انجام شد.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از رقابت ۳۵ هنرمند کشوری و استانی در کارگاه طراحی پوستر و اکران شهری با موضوع جوانی جمعیت خبرداد.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از رقابت ۳۵ هنرمند کشوری و استانی در کارگاه طراحی پوستر و اکران شهری با مضمون جوانی جمعیت خبرداد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور بین الملل حزب کمونیست با یادآوری ظرفیت‌های گسترده همکاری فرهنگی، غنای فرهنگی و اعتبار بین المللی سینمای ایران را فرصتی کم نظیر در این چارچوب دانست.
سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به استقبال از اکران فرهنگی پویش «ایران ما» اکران فصل دوم این پویش در پایتخت را در دستور کار خود قرار داد.
همزمان با سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی اکران فرهنگی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
در سومین سالروز حادثه دلخراش پرواز ۷۵۲، طرح گرافیکی "غمی فرود آمد" در سازه های تهران اکران شد.
طرح گرافیکی «غمی فرود آمد» در سومین سالروز حادثه دلخراش پرواز ۷۵۲، در سازه‌های تبلیغاتی تهران اکران شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
همزمان با برگزاری آئین‌های مذهبی ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) طرح‌های فرهنگی اکران و بیش از ۱۳ هزار پرچم عزاداری از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران در پایتخت به اهتزاز در آمد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایش فیلم در شهرهای بدون سینمای کشور توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش با اکران پویانمایی ایرانی «لوپتو» آغاز و با استقبال روبرو شد.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی و مدیرکل ثبت آثار تاریخی به همراه سفیر ایران در یونسکو برای حضور در نشست کمیته جهانی میراث ناملموس به مراکش رفتند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده‌سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند خبر داد.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزاری مسابقات کشتی در گود چشمه زینل خان اسفراین را نشانه تمدن و فرهنگ غنی ایران دانست و گفت: هر ایرانی حداقل یک بار باید این محل را از نزدیک ببیند.
خوشدست با اشاره به اینکه «خط باریک قرمز» با اکران در سینماهای «هنروتجربه» توانست به اهداف خود دست پیدا کند، مطرح کرد: اکران این فیلم در «هنروتجربه» و ساختار این موسسه باعث شد که این فیلم حرف خود را به گوش مسئولان برساند و فضای فرهنگی که قصد ایجاد آن را داشت، ایجاد کند. همچنین یکی از شاکیان پرونده بازیگر این فیلم، با دیدن «خط باریک قرمز» باعث شد رضایت بدهد و بازیگر من آزاد شود.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ