مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع دیپلماتیک از حمله یک فرد ناشناس با کوکتل مولوتف به سفارت سوئد در بیروت و آماده باش نیروهای امنیتی لبنان پس از این حمله خبر دادند.
محمد ربیعی پس از یک روز استراحت تمرینات سبزپوشان را این‌ بار در پایتخت هدایت می‌کند.
تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری قصد دارند هفته آینده در پایتخت اردو بزنند و آماده شروع لیگ برتر شوند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از آماده باش نیروهای اورژانس برای شهرآورد پایتخت خبر داد.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
ارسلان مطهری با انگیزه فراوان برای حضور در دربی پایتخت آماده می‌شود؛ او امید دارد رکورددار گلزنی استقلال در تاریخ این مسابقه شود.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات، از آماده باش تیم های هلال احمر جهت پوشش امدادی شهرآورد پایتخت خبر داد.
سه هافبک آماده استقلال آخرین جلسه پرفشار تاکتیکی پیش از شهرآورد را پشت سر گذاشتند.
رضا کرمانشاهی می‌گوید کمیته داوران باید هرچه زودتر تیم داوری دربی پایتخت را معرفی کند.
آبی های پایتخت با انگیزه زیاد خود را آماده نبرد با هوادار کردند
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
"دمای هوا در روز جمعه گذشته در تاشکند به 19.8 درجه زیرصفر رسید که کمترین میزان در ماه ژانویه در 50 سال اخیر است".
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای استقبال از شب یلدا خبر داد.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تجربه دومین جام جهانی خود حالا دربی تاریخی پایتخت را پیش رو دارد.
سعید مهری در تمرینات گروهی استقلال حضور یافته و برای دربی پایتخت آماده می‌شود.
کی‌یف و مسکو در اوایل جنگ و در زمانی که نظامیان روس کی‌یف را محاصره کرده بودند مذاکراتی را با میانجیگیری ترکیه انجام دادند. گرچه این مذاکرات به عقب نشینی نیرو‌های روس از پایتخت اوکراین منجر شد، اما نتوانست به جنگ پایان دهد و جنگ کماکان در شرق این کشور، تاکنون ادامه دارد.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ