همزمان با برگزاری آئین‌های مذهبی ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) طرح‌های فرهنگی اکران و بیش از ۱۳ هزار پرچم عزاداری از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران در پایتخت به اهتزاز در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
اسکواد استقلال با حضور چهار یا پنج بازیکن دیگر سر و شکل کاملی به خود خواهد گرفت.
رسانه‌ها و مقامات اوکراینی اعلام کردند پایتخت و چند منطقه دیگر این کشور امروز چهارشنبه هدف حملات موشکی گسترده قرار گرفتند.
محمدعلی نیکبخت و عبدالطیف غدیرا با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار غدیرا از ایران به عنوان پایتخت زیتون خاورمیانه یاد کرد واز اختصاص عنوان سالنامه Olivae در سال ۲۰۲۳ به زیتون ایران خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران عدد ۱۰۳ را نشان می‌دهد و ازن آلاینده اصلی هوای پایتخت است.
طبق صحبت‌های یکی از کارشناسان مدیریت منابع آب و مطلع از وضعیت آب سد کرج، «در سیلاب‌های اخیر زمین لغزشی در حاشیه بستر رودخانه کرج رخ داد و توده‌ای عظیم از سنگلاخ و کلوخه، از بدنه کوه کنده شد، لغزید و بستر رودخانه کرج را مسدود کرد.»
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای استقبال از شب یلدا خبر داد.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
امسال وارد سومین سال خشکسالی شدید شده‌ایم. مقدار بارش‌های پاییز ۶۰ درصد کمتر از پاییز سال قبل و بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود. حجم ذخایر پنج سدی که تهران را تعذیه می‌کنند، به ۳۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته که همه این میزان هم قابل استحصال نیست. هم‌اکنون وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز پایتخت چاه‌هایی که پیش‌تر در اختیار کشاورزان قرار داشت را وارد مدار کرده و از آب اختلاطی پنج سد و چاه‌های موجود، نیاز تهران را تامین می‌کند. بیش از سه میلیون مترمکعب نیاز روزانه تهران است که بیش از یک میلیون مترمکعب آن از چاه‌ها برداشت می‌شود.
مقامات اوکراین می‌گویند در پی آسیب جدی به زیرساخت‌های انرژی این کشور، احتمال خاموشی کامل پایتخت و تخلیه ۳ میلیون ساکن این شهر وجود دارد.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در سال‌های آینده بحران سالمندی پایتخت را دربرمی‌گیرد و برهمین اساس به دنبال ایجاد زیرساخت های مختلف هستیم.
استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
مراسم سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۴ شب در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت نیجریه (ابوجا)، برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ