اکران فرهنگی روز جهانی قدس با عنوان «در قدس افطار خواهیم کرد» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات محیطی شهر تهران انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
ناصر کنعانی تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی‌درپی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.
توهمات رضا پهلوی پایان ندارد. او ادعا می‌کند برای «ابلاغ پیام دوستی ملت ایران» به رژیم صهیونیستی رفته است، در حالی که مردم ایران در روز قدس پیام اصلی خود را برای رژیم اشغالگر فرستاده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
شرکت کنندگان در راهپیمایی سراسری انتفاضه و روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی بار دیگر تاکید کردند، وحدت و همبستگی جهان اسلام، کلید فتح و غلبه بر استکبار جهانی است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط تاریخی خود قرار گرفته لذا تولید بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی، در نتیجه مقاومت و الهام گرفته شده از اعلام روز قدس است.
همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر شهرهای ایران، رسانه‌های مختلف جهان به بازتاب این مراسم پرداختند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین تا آزادی قدس شریف اعلام کرد.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۲ بیانیه ای صادر کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز قدس یک بار دیگر با آرمان های اسلام تجدید پیمان کرده و جنازه متعفن صهیونیست ها را زیر پا می گذارند
در ایران، آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز قدس» نامگذاری شده و مقام‌های دولتی در تظاهرات در تهران و شهر‌های مختلف سخنرانی می‌کنند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق دارند.
نخست وزیر یمن ضمن تمجید از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از مواضع تهران در حمایت از صنعا تشکر کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته به منظور حضور در پیاده‌روی اربعین به عراق سفر کرده بود، در موکب فلسطینی‌ها در عراق حضور پیدا کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ