میراث فرهنگی ایران شامل میراث ملموس و ناملموس طبیعی و فرهنگی دچار ضعف ها وتهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت زیادی است. وزارت میراث فرهنگی با بررسی این نقاط، ده راهبرد را برای آن در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه تکثیر و مولد سازی میگوی سازمان شیلات ایران گفت: پیش بینی می‌شود تا افق ۱۴۰۴, تولید میگو در کشور با افزایش دو برابری به ۱۶۰ هزار تن برسد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
معاون میراث فرهنگی گفت:بسته اقدام مشترک حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن قرار گرفت.
بیژن پیروز، کارشناس شبکه افق گفت: زن‌ها و دختر‌ها بو را بهتر احساس می‌کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک‌های محیطی قرار می‌گیرند بنابراین در اینگونه حملات، بیشتر قربانیان هم زنان و دختران هستند.
بازه زمانی یک دقیقه‌ای از لحظه دمیدن دکتر بیژن در سوت به نشانه پنالتی تا خروج از زمین، سخت‌ترین لحظات دوران ورزشی سیاوش یزدانی را در بر گرفت.
مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: چهار و نیم سال قبل من در ایران بودم و سال گذشته FBI با من تماس گرفت تا در این مورد صحبت کنند.
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق نوشت: انتشار عکس همسر کسی که مخالف یا حتی دشمن ماست، شرعا و اخلاقا کار غلطی است. جهاد تبیین یعنی اقناع مخاطب نه اغوا.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت از جمع‌آوری کامل گازهای همراه نفت در افق ۱۴۰۴ خبر داد و گفت : تا پایان سال آینده ۵۰ درصد از سوزاندن گازها کم می‌شود.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
وزارت اقتصاد و محافظت از اقلیم آلمان، هفته گذشته اعلام کرد که برنامه‌های حمایتی خود را برای گسترش تجارت با ایران به خاطر «وضعیت بسیار جدی ایران» لغو کرده است. روشن است که مقصود از «وضعیت بسیار جدی» اعتراضات ماه‌های گذشته است که در کنار حمایت ایران از روسیه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است
هرچه در روستای مزداران پیش می‌روید، ابعاد فاجعه‌ای که در آنجا رخ داده بیشتر نمایان می‌شود. ده‌ها لودر، کامیون و ادوات امدادی بی‌وقفه در حال کارند، اما حجم گل، خاک و سنگی که از بالای کوه به سمت روستا سرازیر شده آنقدر زیاد است که با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی، تا روز گذشته خیابان اصلی روستا از گل و خاک خالی شد و هنوز کوچه‌ها و خانه‌های زیادی پر از گل، خاک و سنگ هستند.
بعثت و فرود آمدن جبرئیل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ