فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران به عنوان نامزد دریافت عنوان ستاره کشتی جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانیال سهرابی با شکست حریف خود در انتخابی وزن 72 کیلوگرم، آخرین ملی پوش کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی شد.
دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب که باید روز هفدهم مرداد ماه برای تصاحب دوبنده وزن 72 کیلوگرم تیم ملی فرنگی روبه‌روی هم قرار بگیرند، در اردوی تیم ملی که از روز گذشته (سه‌شنبه) در شیراز آغاز شد، حضور ندارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که برگزاری مسابقه در ترکیه، شرایط داوری و آسیب‌دیدگی دلخانی منجر به شکست او مقابل کرم کمال ترک شد و این کشتی در مسابقه بعدی با نتیجه متفاوتی همراه خواهد بود.
دانیال سهرابی در وزنی که محمدرضا گرایی طلای جهان و المپیک را کسب کرده بود، قهرمان تورنمنت قرقیزستان شد.
سفیر اسبق کشورمان در قطر با صدور حکمی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان با اشاره به مبارزه فینالش در جام تختی گفت با توجه به اینکه بدنش کم جان بوده، غیرت کرده و کشتی گرفته، وگرنه دانیال همیشگی نبوده است.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
ایمان و عارف محمدی در ۶۳ و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم با شکست رقیبان خود راهی دیدار نیمه نهایی تورنمنت زاگرب شدند.
حمیدرضا سهرابی از اجرای ۱۰۸ هزار واحدمسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
هنردرمانی برای نوجوانان به گفته سهرابی شکل دیگری دارد: «عموما هنر‌هایی کاربرد دارد که قدرت بیانگری دارد. چرا که نوجوان در این سن با مسئله هویت، اعتماد به نفس و عزت‌نفس درگیر هستند. در این رده سنی تئاتردرمانی کارکرد بیشتری پیدا می‌کند، چرا که نوجوان احتیاج دارد خودش را بیان کند. نوجوان به آگاهی رسیده است و می‌تواند در قصه خودش را روایت کند. به همین دلیل تئاتر درمانی برای نوجوانانی کارکرد دارد که در جمع نمی‌تواند خودشان را بیان کنند و درگیر اعتماد به‌نفس، عزت نفس و هویت هستند. تئاتر می‌تواند به ابزار وجود نوجوان کمک کند.»
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید اشتیاقش به کشتی کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده و انگیزه‌اش برای کسب مدال هزار برابر شده‌ است.
فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هرچند تیم جوانی هستیم اما برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی آماده‌ایم.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
دانیال سهرابی در فینال مسابقات جهانی اسپانیا، درحالی‌که ۷ بر صفر عقب بود، با یک بازگشت فوق‌العاده حریف فرانسوی خود را ۱۷ بر ۷ شکست داد.
دانیال سهرابی با یک کام‌بک تاریخی مدال طلای کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان را کسب کرد تا مبارزه او با حریف فرانسوی، کاندیدای مبارزه سال شود.
سید دانیال سهرابی با شکست حریف فرانسوی خود در فینال مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافت.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
پایان مسابقات نوبت اول، سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
در چارچوب رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ، دانیال سهرابی با غلبه بر حریف فنلاندی صاحب مدال برنز شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مشاور انتظامی فرماندهی معظم کل قوا در گذشت فرزند وی را تسلیت گفت.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان مدیرعامل تراکتور منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ