سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
یوفا بر خلاف موضع قبلی‌اش اعلام کرد باشگاه‌هایی که مالکیت‌ مشترک دارند فصل آینده اجازه حضور همزمان در یک رقابت اروپایی را خواهند داشت.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
منصور قنبرزاده از برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در صورت تأیید نهادهای ذی ربط خبر داد.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
رقابت‌ تیم‌ها در لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه پیگیری می شود.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نسبت به برپایی دهکده جام جهانی، اقدام می کند.
مرکز موسیقی مأوا همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها نماهنگ «لحظه صعود» را منتشر کرد.
همزمان تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک، «جک دورسی» یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توئیتر از راه اندازی یک رسانه اجتماعی جدید به نام Bluesky خبر داد.
حضور همزمان چند مدافع مرکزی در اردوی تیم ملی ایران نشان از رقابت سرسختانه آنها برای پوشیدن لباس این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ