عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال در باشگاه صدرنشین لیگ دسته اول سمت مدیریتی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، می‌گوید همه در این باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می‌کنند.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازگشایی سرای عامری‌ها در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
سرجی روبرتو در مصاحبه با رادیو راک 1 گفت علی رغم دریافت دستمزدی اندک در بارسلونا، به چیزی جز تمدید قرارداد فکر نمی کند.
اراک- معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مرکزی با اشاره به مرمت سرای کتاب بازار تاریخی اراک گفت: ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مرمت اضطراری هزینه شده است.
شهردار منطقه ۲ تهران از راه‌اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد.
بهنام سراج و محمود شجاعی پس از صحبتی که با سرمربی جدید صنعت نفت داشتند، از این تیم جدا شدند.
مصدومیت سرجی روبرتو از ناحیه کتف او را تا اواخر ماه دسامبر از همراهی بارسلونا محروم خواهد کرد.
اراک - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک گفت:عملیات مرمت سرای گلشن بازار تاریخی اراک با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از هفته آینده آغاز می‌شود.
بازگشت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از اتفاقات ویژه انتخابات هشتم شهریورماه 1401 فدراسیون فوتبال بود.
محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به عنوان آخرین عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانشین مهرداد سراجی شد.
سراجی از هیات‌رئیسه فدراسیون عزل شد، براتی و اصولی ماندند
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.
فکر می‌کنم رسانه‌ها یار من بودند و باعث اطلاع مردم شدند. در نهایت باید بگویم که زبان سرخ، سر سبز می‌دهد بر باد. این که به خاطر یک رای بالا و پایین عزل شدم،‌ مهم نیست بلکه باید ببینید چه فرآیندی طی شده است
سرنوشت سراجی در این تجربه کوتاه، ضرورت دوری از مشاوران کم تجربه و اطرافیانی که منافع فردی را دنبال می‌کنند، گوشزد می‌کند.
اين كنسرت، در حياط اصلي اين هتل در كاشان برگزار مي‌شود. هتل سراي عامري‌ها، اخيرا به عنوان هتل اول خاورمیانه و جز یکی از 25 هتل برجسته دنيا انتخاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ