باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
ثروت و دارایی ورزشکار المپیکی دانمارک از ثروت مسی و رونالدو روی هم بیش‌تر است تا او جزو خاص‌ترین ورزشکاران دنیا باشد.
لیونل مسی پس از درگیری با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، یک قدم دیگر به ترک این تیم نزدیک شد تا گمانه‌زنی‌های جذابی پیرامون او شکل بگیرد.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار با بارسلونا می‌گوید دوست دارد هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا برگردند.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
لیونل مسی و کریس رونالدو بعد از دیدار امشب در ریاض، پست‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
تیم پاری‌سن‌ژرمن برای انجام این مسابقه دقایقی پیش وارد شهر ریاض شدند و لیونل مسی هم مطابق معمول بیش از دیگران مورد توجه بود.
علی البلیهی در مصاحبه ای با روزنامه الریاضیة، راز درگیری خود با لیونل مسی را فاش کرد.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
مسی و رونالدو می‌توانند در فینال قطر بازی کنند، اما بلیت‌های این بازی از آخرین رقص فدرر در لیورکاپ ارزان‌تر خواهند بود.
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات کردن مسی در زمین فوتبال است.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشکلات فعلی این باشگاه برای همه رخ می دهد.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
یک بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ