سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی، ادامه حضور کریستیانو رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.
باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
همه انتظار دارند نیوکسل با مالکیت عربستانی‌ها ستاره‌های بزرگی را به خدمت بگیرد اما مربی این تیم تاکید کرد، توان مالی برای خرید رونالدو، مسی و نیمار را ندارند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
عربستانی‌ها می‌خواهند از حضور مسی و رونالدو در جهت گرفتن میزبانی جام جهانی استفاده کنند.
به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی لیگ قهرمانان کار هر کسی نیست اما ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، آن را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام می‌‎دهد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب بازیکنان الهلال و النصر می‌رود.
پس از این که کریستیانو رونالدو قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرد، شایعه‌های بسیاری پیرامون آینده‌اش شکل گرفت.
مسی و رونالدو می‌توانند در فینال قطر بازی کنند، اما بلیت‌های این بازی از آخرین رقص فدرر در لیورکاپ ارزان‌تر خواهند بود.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با گلی که در دیدار برابر مکزیک به ثمر رساند به رکورد گلزنی مارادونا و رونالدو در جام جهانی رسید.
لیونل مسی اولین گل آرژانتین در جام جهانی 2022 را وارد دروازه عربستان کرد و با رکورد رونالدو در جام جهانی برابری کرد.
کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش و مات کند.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.
ادعای ابرکامپیوتر: مسی و رونالدو در فینال جام‌جهانی قطر
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ