لیونل مسی و کریس رونالدو بعد از دیدار امشب در ریاض، پست‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
وزیر امور خارجه کشورمان طی سفری رسمی به منظور دیدار دوجانبه با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی وارد ریاض شد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار دوجانبه عازم ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بزودی امیر عبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان پیرو دعوت قبلی به ریاض سفر خواهد کرد.
تیم فوتبال الهلال با پیروزی برابر الشباب، راهی دیدار پایانی رقابت های جام ملک سلمان شد.
النصر با نتیجه سه بر یک از سد راجا کازابلانا مراکش عبور کرد و به دیدار نیمه نهایی جام ملک سلمان رسید.
سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان 6 بازیکن این تیم را به ریاض بازگردانده و به تور ژاپن نبرد.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تماشایی و تکمیل کامبک النصر، شادی ویژه و جالب توجهی را انجام داد.
داور انگلیسی چهارشنبه دیدار حساس فوتبال عربستان میان الهلال و النصر را سوت زد.
رونالدو در اوایل نیمه دوم دربی ریاض، حرکت عجیبی انجام داد که منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الهلال با دو گل شکست خورد. هواداران الهلال با شعار مسی مسی از رونالدو استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با سفیر روسیه در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.
معاون اول رئیس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور برای دیدار و گفتگو با یکدیگر خبر داد و گفت: ملک سلمان از رئیس جمهور دعوت بعمل آورده است که پاسخ مثبتی به این دعوت داده شده و انشالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
پسر رامون دیاز، الهلال را در دیدار برابر الاتفاق هدایت خواهد کرد.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
لیونل مسی و مارسلو گایاردو امشب در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟
دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و منتخب ریاض به مسابقه‌ای پرگل تبدیل شد و در شب گلزنی مسی و رونالدو با برتری 5-4 پاریسی‌ها به پایان رسید.
نیمار، در نیمه اول دیدار پی‌اس‌جی مقابل منتخب ریاض یک پنالتی از دست داد تا نامش در کنار مسی، رونالدو و مارکینیوش به عنوان گلزنان این دیدار نوشته نشود.
اولین جلسه تمرینی تیم منتخب النصر و الهلال برای برگزاری دیدار با پاریس سن ژرمن برگزار شد.
رئال مادرید در حال حاضر در شهر ریاض عربستان در حال تمرین کردن است و خود را برای فینال سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می‌کند.
رئیس شورای عالی ریاستی وابسته به دولت سرسپرده یمن به عربستان سعودی، با خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان دیدار و درباره تحولات و تلاش ها در زمینه تحقق امنیت در یمن رایزنی کرد.
پادشاه بحرین در دیدار با همتای سعودی خود درباره همکاری مشترک و هماهنگی در خصوص مسائل و تحولات کنونی در راستای تقویت منافع متقابل گفتگو کرد.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ