لیونل مسی این بار بدون کریستیانو رونالدو در کمپین تبلیغاتی برند لوکس فرانسوی لویی ویتون حاضر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
تیم ملی آرژانتین با قبول شکست برابر تیم ملی سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2023 از این مسابقات حذف شد.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه‌های اروپایی است.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
با تساوی برابر دی سی یونایتد، روند بازی های بدون برد اینتر میامی، تیم جدید مسی، به 10 بازی رسید.
با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، لیگ یک فرانسه نگران فصل آینده بوده و می‌ترسد در غیاب این ابرستاره دنبال‌کننده‌های بین‌المللی این لیگ به شدت کاهش پیدا کند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اندونزی به برتری رسید.
آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد اندونزی را شکست دهد.
ژاوی درخشش خود در دوران فوتبالش را مدیون فلسفه بارسلونا و بازی کنار لیونل مسی می داند.
عذرخواهی مسی از سفر بدون اجازه به عربستان
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
بازتاب ناکامی جدید پی اس جی در لیگ قهرمانان در رسانه های دنیا گسترده بود و از تیترهایی بی رحمانه علیه پاریسی ها استفاده کردند.
لیونل مسی یکی از زیباترین گل های این فصل خود برای پاریس را به ثمر رساند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بدون هیچ استقبال خاصی از سوی هوادارانش به پاریس برگشت.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
نیمار، ستاره برزیلی، با انتشار پستی در اینستاگرام، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت اما اشاره‌ای به شکست دیگر هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن نداشت.
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ