اصفهان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
شعبانی با اعلام اینکه اگر امسال مطالعات را تکمیل کنند و به ما ارائه دهند، نوروز سال آینده عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد، گفت: برداشت پل فرصتی همچون تعطیلات نیاز دارد؛ چراکه نباید شهر با مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه مواجه شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از پایان احداث پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در قم خبر داد و گفت: امسال ۱۰ سایت ۵G دیگر در این شهر به بهره برداری می رسد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ، ۱.۶ متر مکعب بر ثانیه به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی، پروژه دشمن برای جدا کردن مردم از نظام را به شکست کشاند و شکستی برای خود دشمنان نظام بود.
فرشته کریمی، ستاره فوتسال زنان ایران می‌گوید شکست پروژه جام جهانی در جزیره کیش باعث شد تا او امسال را در پیکان سپری کند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۰۵ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی ۵۲۹ نفر به بهره برداری می رسد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
وزیر کشور گفت: بنابر اعلام وزارت نفت، پروژه خطوط مورد نیاز برای انتقال گاز در استان سیستان و بلوچستان تا آخر امسال پایان یافته و تکمیل خواهد شد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: حدود ۸۵ درصد ساخت پروژه شهید بروجردی پیش رفته است و اگر معارضان ملکی آن حل شود تا آخر امسال می‌توان این پروژه را افتتاح کرد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ