معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در جمع معلمان و دانش‌آموزان به بیان نکاتی در خصوص تحول برنامه درسی پرداخت.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری ۱۴ اقدام اساسی گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
چوپان گفت: «من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در ۵۸ سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می‌گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می‌رسد و اکنون به نام من است.»
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.
در کمیسیون‌های عالی مدیریت بهره‌برداری ذخایر آبزیان، اولویت دادن به برنامه تحولی شیلات مورد تاکید قرار گرفت.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش برای اجرای عدالت مبارزه با فساد و برقراری امنیت در دستور دستگاه قضایی است، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است، براساس گزارش‌هایی که دریافت کردم کار تمام معاونت‌ها در حال پیشرفت است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با حضور دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22 شبکه یک سیما ( 11 دی 1401) پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری از ضرب‌الاجل سازمان‌های شهرداری برای ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد پایدار خبر داد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۱۷۹ خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: در برنامه تحولی سازمان شیلات مقرر شده در افق ۱۴۰۴ تولید آبزیان کشور دو برابر شود و از ۱.۳ میلیون تن به ۲.۶ میلیون تن برسد.
قم- وزیر جهاد کشاورزی تامین غذای با کیفیت، سالم و ارزان با تکیه بر تولید داخل را از برنامه های این وزارتخانه برشمرد.
شهردار تهران گفت: پروژه شهید متوسلیان در جهان نظیر ندارد و افتخاری است که انشالله محقق خواهد شد
مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه طرح تحول روستایی در استان خراسان رضوی تدوین شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
معاون شهردارتهران گفت: احکام برنامه چهارم باید به گونه‌ای تدوین شود که رویکرد تحولی شهرداری تهران نمایان باشد.
تبریز- مشاور وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: اجرای برنامه تحول کشاورزی نیازمند همکاری تمام ارگان ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ