اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند که این مامور سابق موساد روز یکشنبه گذشته با پروازی که برای آن بلیت داشت سفر نکرد و برنامه‌ای هم برای قایق‌سواری در دریاچه ماجیوره نداشت.
سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
پرویز ثابتی از مقامات بلند پایه ساواک و رئیس ساواک تهران پس از سال‌ها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها چند روز پیش در تجمع ضدانقلاب لس‌آنجلس به همراه خانواده‌اش شرکت کرد.
رسانه‌های آمریکا روز پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش دادند پنتاگون از چند روز پیش مشغول رصد یک بالن جاسوسی چین بوده که در حال پرواز در ارتفاع بالا بر فراز آمریکا است.
پرویز سلیمانی در یک روز دو داغ می‌بیند؛ اول برادری که او و پنج خواهر و برادرش را بزرگ کرده، بعد داغ مادر که بر سر جنازه برادر پر می‌کشد. پیرهن عزای آنان سه سال بر تن پرویز می‌نشیند، تا...
در پی تقویت سامانه بارشی در روز جاری (یکشنبه) و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران درخواست کرد پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو‌های اول دسامبر نشان می‌دهد که نور‌های سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نور‌هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می‌رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند.
سلرا ۵۰۰ L هواپیمای بسیار عجیب و غریبی است که سازندگان آن امیدوارند روزی نحوه پرواز برخی از ما را تغییر دهد. بدنه آن شبیه یک بالون براق یا شاید شبیه کله قند است. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما این هواپیمای آزمایشی تاکنون ۳۱ پرواز انجام داده است.
رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
جاسک - رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در مورد کشف یک جسد در پرواز مسیر تهران- فرانکفورت، گفت: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است اما تاکنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
یک تاکسی هوایی ساخت کره اولین پرواز آزمایشی خود را در یک رویداد نمایشی شهری در جزیره ججوی کره جنوبی در روز چهارشنبه انجام داد.
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
این حادثه روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه در سایت پروازی درازنوی کردکوی واقع در استان گلستان و در ارتفاع ۲۳۰۰ متری اتفاق افتاد. آن روز ساعت ۱۱:۳۰، ۳ نفر که از اصفهان برای پرواز با پاراگلایدر به آنجا رفته بودند برای پرواز آماده شدند.
پرسپولیس امروز (جمعه) آخرین تمرین پیش از سفر به اهواز را انجام خواهد داد و بعد از آن با یک پرواز چارتر تهران را ترک می‌کند.
با توجه به قیمت های نجومی اسکان در قطر، به نظر می رسد که راه‌اندازی پرواز مستقیم به قطر در روز بازی‌های ایران یک انتخاب اقتصادی باشد.
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ