اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
میامی- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در یکی از استان های همجوار با سمنان، با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود، در میامی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
اداره امنیت عمومی اردن با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان خبر داد.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!
صدها نفر از مردم انگلیس در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه‌پوست غیرمسلح به دست یک افسر پلیس، به خیابان‌ها آمدند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: تورم و گرانی افسار گسیخته، در کنار رانت و تبعیض و اختلاس و افزایش روزمره هزینه مسکن و بیکاری، وضعیتی اسف‌بار برای مردم ایجاد کرده است که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
قاتل افسر فراجا پای چوبه دار
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ