این خلبان در داخل کابین، اقدام به انجام آزمایش‌های فیزیکی با آب می‌کند که جالب به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
در فناوری تجربی طراحی شده توسط دانشمندان سوئیسی از پالس‌های کوچک الکتریسیته، برای تحریک تولید انسولین در موش‌های آزمایشگاهی که به صورت ویژه از بافت‌های پانکراس انسانی بهره‌مند بودند، استفاده شده است. آن‌ها این را یک "رابط الکتروژنیک" نامیدند که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و فعال کردن ژن‌های هدف بهره برد.
انفجار موتور محرکه موشک «اپسیلون اس» در سایت آزمایش آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن، آخرین مورد از یک سری آزمایش‌های ناموفق است که بلندپروازی‌های فضایی ژاپن را به تعویق می‌اندازد.
اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه‌های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
ویدئوی تبلیغاتی سال ۷۶ سیدمحمدخاتمی را ببینید با تصاویری از حجت‌الاسلام مهدی کروبی، غلامحسین کرباسچی، فائزه هاشمی، مرحوم دعایی و مرحوم توسلی
فیلمی قدیمی و دیده‌نشده از مراحل ساخت مصلای تهران منتشر شده که در آن هاشمی رفسنجانی در حال بازدید از این مجموعه است.
رستوران متعلق به امیر قلعه‌نویی به دلیل بی‌حجابی پلمب شد. گفته می‌شود که این رستوران را امیر قلعه نویی به شخص دیگری اجاره داده، ولی رستوران همچنان به وی تعلق دارد.
سفارت ایالات متحده آمریکا در تایوان روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن رزمایش‌های چین در اطراف تایوان را از نزدیک تحت نظر دارد و «آسوده‌خاطر است واطمینان دارد که منابع و توانمندی کافی را در سطح منطقه برای تضمین صلح و ثبات در اختیار دارد».
صداوسیما ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد مامور مترو در گیت ورودی اجازه ورود به خانم‌های بدون روسری را نمی‌دهد.
شهربانو منصوریان، ورزشکار زن ایرانی ویدیویی از خودش منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
گردان های عزالدین قسام تصاویری از مقابله با تجاوز هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی در برج میلاد از خودش فیلمی را منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت
یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استارت‌آپ اسپیس‌ایکس ایلان ماسک، بردن انسان به مریخ است.
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
ویدئویی از مصاحبه اردشیر احمدى همسر سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشور که اخیرا به اسپانیا مهاجرت کرده با محمود احمدى نژاد را ببینید.
ساکنان غیرنظامی و نظامی پیونگ یانگ هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی را با گذاشتن دسته گل در مقابل مجسمه‌های کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در مجتمع مانسو هیل پایتخت جشن گرفتند. در همان روز، رسانه‌های دولتی گفتند آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور نوعی شبیه‌سازی و تمرین برای حملات هسته‌‌ای تاکتیکی بوده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به صورت مستقیم بر پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کشورش و آنچه تمرین‌های حملات هسته‌ای تاکتیکی خوانده شده، نظارت داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.
ارتش تایوان در واکنش به رزمایش‌های چین، دست به انجام رزمایش دفاع در برابر حمله زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ