طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: انفجار پاوربانک تلفن همراه خودروی ۴۰۵ را به آتش کشید.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: انفجار پاوربانک تلفن همراه خودروی ۴۰۵ را به آتش کشید.
یک شهروند اسپانیایی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد که سبب انفجاری مهیبی شد.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.
مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به این که زمان بازگشایی نماد سرخابی‌ها فعلا مشخص نیست، گفت: مراحل افزایش سرمایه استقلال در اداره ثبت شرکت‌ها به پایان رسیده، اما افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس کماکان در جریان است.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ