جوسکو گواردیول از تجربه بازی مقابل لیونل مسی در جام جهانی گفت و اینکه مسی در تیم ملی به گونه‌ای متفاوت بازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: چنانچه بخواهیم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گام برداریم، باید بر رفع موانع تولید و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، تمرکز کنیم.
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان در وسیله دارحلقه موفق به کسب مدال نقره شد که فیلم اجرای برنامه او را در ادامه می‌بینید.
در نیمه دوم بازی با تیم وستروسبک، او یک ضربه پنالتی گرفت اما تقریباً بلافاصله از هوش رفت و به روی زمین افتاد. پزشکان آمبولانس تلاش کردند تا احیای قلبی را انجام دهند اما نتیجه‌ای نداشت.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای مهار هم‌تیمی خود حرکت جالبی انجام داد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی از فرانسه شکست خورد و با جام‌جهانی ۲۰۲۲ خداحافظی کرد.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
وویچک شزنی، سنگربان تیم ملی لهستان، امشب پنالتی لیونل مسی را مهار کرد. ولی این تنها مهار پنالتی او در این جام جهانی نبود.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی اخیرش، مدعی است شاگردان کی‌روش در جام جهانی نیز قادر به انجام کار بزرگی خواهند بود.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در بازی امشب مقابل رئال، مارکوس یورنته را مامور مهار وینیسیوس کرده است. یورنته در دربی سال گذشته در برنابئو این کار را به خوبی انجام داد.
کاپیتان هوادار روز بسیار سختی را در قلب خط دفاعی مقابل مهاجم هلندی پرسپولیس پشت سر گذاشت‌ و هطای عجیبی روی لوکادیا انجام داد.
انزلی- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضا با مسببان آتش سوزی تالاب های انزلی و امیرکلایه گفت: برای مهار و تثبیت خاموشی آتش در این تالاب ها بیش از ۱۰۰ سورتی پرواز انجام شده است.
هر چند که دروازه حسینی در بازی دوستانه با هوادار باز شد اما او موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ