هر چند که دروازه حسینی در بازی دوستانه با هوادار باز شد اما او موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
سیدحسین حسینی با مهار ضربه پنالتی بازیکن ملوان بار دیگر توانایی های فنی خود را نشان داد.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.
وینگر سپاهان در تقابل با تیم سابق خود کار سختی داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. علیرضا بیرانوند در این نیمه با مهار یک پنالتی پرسپولیس را از گل خوردن نجات داد.
مرگ ناگهانی یک دروازه‌بان بلژیکی بلافاصله بعد از مهار یک ضربه پنالتی این کشور را شوکه کرده است.
در نیمه دوم بازی با تیم وستروسبک، او یک ضربه پنالتی گرفت اما تقریباً بلافاصله از هوش رفت و به روی زمین افتاد. پزشکان آمبولانس تلاش کردند تا احیای قلبی را انجام دهند اما نتیجه‌ای نداشت.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده یک کارگاه کفاشی در مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.
برخلاف سایر تومور‌ها که از قند‌ها تغذیه می‌کنند، سرطان‌های دارای جهش IDH ۱ به لیپید‌ها معتاد هستند. جهش ژن IDH ۱ یک جهش ناخوشایند است که معمولا در سرطان خون، لوسمی میلوئید حاد، سرطان استخوان به نام کندروسارکوم، سرطان مجرای صفراوی و گلیوما درجه پایین (نوعی سرطان مغز) یافت می‌شود.
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
آندری‌یس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، اعلام کرد در صورتی که دیدار این تیم مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی به ضربات پنالتی کشیده شود، آماده است تا ضربه پنالتی لیونل مسی را مهار کند.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
جیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن در نیمه دوم دیدار مقابل برست یک ضربه پنالتی را مهار کرد.
۳ افسر پلیس پس از تماسی در مورد یک تمساح که در حیاط خلوت یک زوج در بنتون، لس آنجلس دیده شده بود، به محل اعزام شدند، این خزنده ۹۰ سانتی در نهایت به یک منطقه حفاظت شده حیات وحش منتقل شد.
معتمدی با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم در یک ضرب و با مهار وزنه ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجمووع ۳۹۰ کیلوگرم، سه مدال طلای حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع را با اقتدار از آن خود کرد.
در رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی رسول معتمدی با مهار وزنه‌های ۱۷۷ در یکضرب و ۲۲۳ در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.
جوادی که در یک ضرب وزنه ۱۶۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود موفق شد در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم را برای خودش ثبت کند تا در پایان با یک نقره و دو طلا به کار خودش پایان دهد.
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ