کاپیتان هوادار روز بسیار سختی را در قلب خط دفاعی مقابل مهاجم هلندی پرسپولیس پشت سر گذاشت‌ و هطای عجیبی روی لوکادیا انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا امروز پس از دیدار با رئیس‌جمهور فیلیپین در ادامه سیاست‌های ضدچینی بروکسل ادعا کرد: اروپا استفاده از زور در منطقه ایندو- پاسیفیک را برنمی‌تابد!
ستاره کشتی آزاد ایران در تمرینات نشان داده خیلی خوب می تواند فنون فرنگی را هم اجرا کند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد در سفر رئیس جمهور به کوبا تمرکز مذاکرات درباره همکاری در حوزه‌های بیوتکنولوژی، فنی، پزشکی و انرژی است.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توتنمدسازی کارگران به فنون و مهارت‌های مختلف تضمین کننده و محور امنیت شغلی این قشر است.
مهدی فنونی زاده به جز داوری غرور را از عوامل شکست استقلال به پرسپولیس می‌داند.
مازیار زارع در دو مقطع به عنوان یکی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران به عضویت پرسپولیس درآمد.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی از صحنه خطای عجیب کریستیانو رونالدو، آن را با فنون کشتی نمایشی مقایسه کرد.
رئیس کمیسیون اروپا امروز در جلسه عمومی پارلمان اروپا در سخنانی اعلام کرد: بروکسل به برقراری توازن در روابط خود با چین نیاز مبرم دارد.
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
برای ارانی مدرنیته و مدرنیزاسیون تفکیک‌ناپذیر بود. بدون چیرگی بر علوم و فنون جدید و پایه‌گذاری اقتصاد نوین یعنی اقتصاد صنعتی، ضد خام‌فروشی، که مستلزم ریشه‌کن کردن روابط مالکیت قرون وسطایی ارباب رعیتی بود، خشونت و انحصارطلبی حاصل از عقب‌افتادگی اقتصادی، جامعه را فلج زده می‌کرد و در دنیای رقابتی مدرن به قهقرا می‌راند.
دانشیار دانشگاه تهران از دستیابی به فناوری ساخت لایه‌های ابرجاذب نور در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران خبر داد و برای تجاری‌سازی این دستاورد اعلام آمادگی کرد.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد که میزان گازی که روسیه از طریق خط لوله به اروپا ارسال می‌کرد، در ۸ ماه گذشته ۸۰ درصد کاهش یافته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته‌ای مسیر علوم و فنون دیگر را باز می‌کند و راه را برای رسیدن به قله‌های دانش و فناوری جدید باز می‌کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (سه‌شنبه هشتم آذرماه) از مرکز ملی علوم و فنون لیزر بازدید کرد.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید.
کشتی آزاد قهرمانی جهان : حسن یزدانی به دور سوم رسید / غرش نخودی با کلکسیون فنون / زارع با برد شروع کرد
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
کشتی فرنگی قهرمانی جهان: جشنواره فنون گرایی در مصاف اول / کولاک چهارثانیه آخر نجاتی در جدال تمام ایرانی مقابل پاپی
ابوالفضل علیجانی رزمنده مدافع حرم از افسران و رزمندگان دانشگاه علوم و فنون حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه روز گذشته (دوشنبه ۳۱ مرداد) حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
دو پسر ۱۴ و ۱۸ ساله که به همراه دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و بی احتیاطی، در خارج از طرح شنا غرق شدند.
نرخ «خط فقر مسکن» در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ