مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی موسسه آموزشی با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد.
رئیس مدارس غیردولتی اعلام کرد: موسسۀ آموزشی گاج در اغتشاشات پارسال سوالاتی برای دانش‌آموزان طرح کرده بود که جهت‌گیری و تحریک به‌سمت اغتشاشات داشت و تعطیل شد.
گرگاس تقریباً به طور انحصاری نتیجه مداخله انسان در تعاملات سگ و گرگ هستند. به گفته کارشناسان، در طبیعت، امکان به وجود آمدن گرگاس بسیار نادر است، زیرا گرگ‌ها حیواناتی سرزمینی و تک‌همسر هستند.
من به همان اندازه که خوش‌بینم، می‌ترسم که روزی کارتل‌های بزرگ حوزه فناوری نظیر فیس‌بوک، اپل و... که دیتای حدود چهار میلیارد آدمی را که به اینترنت وصل‌اند و در این شرکت‌ها می‌چرخند، در دست‌شان است، خواسته یا ناخواسته جهت‌گیری خطرناکی داشته باشند. هنوز کسی نمی‌داند مسیر رستگاری چیست. هر الگویی، مکتبی را پیشنهاد داده است و پافشاری می‌کند بر درستی مسیر خودش، یا گروهی هم مثل «پلورالیست»‌ها وجود دارند که معتقدند همه درست می‌گویند.
خبرهای پس از سفر سلطان هیثم به ایران پس از فروکش کردن تعارفات دیپلماتیک، خواه‌ناخواه به رسانه‌ها درز پیدا خواهد کرد و از جهت‌گیری تحولات آتی منطقه به سمت دیپلماسی یا رویارویی، پرده برخواهد داشت.
نخستین پرسشی که بعد از انتشار خبر حملۀ پهپادی به کاخ کرملین قابل طرح است، این است که آیا واقعاً اوکراین تلاش کرده است با حذف فیزیکی پوتین، جهت‌گیری سیاسی روسیه را تغییر دهد و بدین‌وسیله تمهیدی برای پایان اشغال بخشی از خاک خود توسط ارتش روسیه فراهم آورد؟
کنعانی اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل جبهه متحد ضدایرانی و نیز اظهارات وزیر خارجه آذربایجان پیرامون محتوای گفتگو‌ها و «مرحله جدید شراکت استراتژیک» بین آذربایجان و رژیم صهیونیستی را تأیید ضمنی جهت‌گیری ضدایرانی همکاری‌های آن‌ها خواند و خواستار توضیح مقامات آذری در این رابطه شد.
کنعانی اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل جبهه متحد ضدایرانی و نیز اظهارات وزیر خارجه آذربایجان پیرامون محتوای گفتگو‌ها و «مرحله جدید شراکت استراتژیک» بین آذربایجان و رژیم صهیونیستی را تأیید ضمنی جهت‌گیری ضدایرانی همکاری‌های آن‌ها خواند و خواستار توضیح مقامات آذری در این رابطه شد.
شاهرود-جفت‌گیری فیروز و ایران بار دیگر امیدها را برای زادآوری یوزپلنگ‌های ایرانی در توران شاهرود افزایش داده تا تعداد توله‌های سایت این زیستکره بعد از توران و آذر، افزایش یابد.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در دولت سیزدهم، برای اولین بار، جهت‌گیری تسهیلات نظام بانکی معطوف به دهک‌های پایین جامعه شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
درپی خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری «ایران» و «فیروز» غلامرضا ابدالی، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این دو یوزپلنگ آسیایی نیاز به اقدام خاصی ندارند و باید روال طبیعی را طی کنند.
اطلاعات تازه نشان می‌دهد که کوئول‌های شمالی نر در فصل کوتاه جفت‌گیری آنقدر فعالیت می‌کنند که در نهایت از خستگی می‌میرند. بعضی از آن‌ها در این مدت تنها در طول یک شب حدود ۱۰ کیلومتر حرکت میکنند.
سفر بلینکن با محوریت کابینه راست‌گرای جدید نتانیاهو برنامه‌ریزی شده بود؛ زیرا نگرانی‌ها درباره آینده جهت‌گیری اسرائیل و مذاکرات متوقف‌شده صلح با فلسطینی‌ها در افق نمایان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از همان روز جفت‌گیری موفقیت‌آمیز ایران و فیروز، تیم پایش تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست متشکل از کارشناسان و دامپزشک متخصص در سایت این یوز‌ها در توران مستقر شده‌اند تصریح کرد: وضعیت "ایران" (یوز ماده) به‌صورت لحظه به لحظه توسط این متخصصان پایش می‌شود.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود، اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد.
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
در دوران معاون اولی رابطه دوستی و برادری به حد ارتباط منظم و موثر کاری و سیاسی هم رسید. درباره وضعیت سیاسی کشور، اصلاحات و تنظیم روابط نیرو‌ها با رهبری گفتگو‌های راهبردی و کاربردی داشتیم. او در این ارتباطات در پی گشایش فضای سیاسی و حل محدودیت فعالیت‌ها و شخصیت‌ها و جریان‌هایی بود که همیشه در اندیشه ایران و اسلام بوده‌اند، افسوس که شهادت نابه‌هنگام او تلاش‌هایش را ناتمام گذاشت.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: حکمرانی نو برای اینکه ریل‌گذاری و جهت‌گیری را بر اساس اصول و مؤلفه‌های کلان ارتقا دهد، باید تغییر قوانین کلان و راهبردی را در دستور کار قرار دهد
با توجه به آنکه «پرورش استعداد‌ها و کمک به تقویت خلاقیت» یکی از اهداف آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اما در اکثر موارد، مدارس به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه موجب تضعیف و حتی تضییع خلاقیت می‌شوند. این در حالی است که خلاقیت در آموزش‌وپرورش به‌اندازه سواد اهمیت دارد و باید به آن، به همان اندازه توجه داشت، زیرا هر کودکی دارای پتانسیل ذاتی خلاقیت است، اما این مسئله خودبه‌خود اتفاق نمی‌افتد بلکه نیاز به آموزش و جهت‌گیری مناسب دارد. با توجه به شروعِ پرورش خلاقیت از کلاس درس، معلمان نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این فرایند ایفا می‌کنند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش «مردمی بودن» را اصلی‌ترین جهت‌گیری دولت سیزدهم خواند و گفت: مردمی بودن و عدالت محوری بعنوان گفتمان اصلی دولت، نیازمند تبیین دقیق است. جامعه باید این را بداند که مردمی بودن در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر عرصه‌ها چه معنایی دارد و حامل کدام مولفه‌های عملکردی است.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ