محققان  کرم های گرد را طوری اصلاح کرده اند که بتوانند نور خورشید را به سلول انرژی تبدیل و عمرشان را طولانی کنند. این پیشرفت نشان دهنده  تاثیر نور در بر مکانیسم های سالمندی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
یکی از قدیمی ترین موجودات زنده که هنوز در سیاره ما به حیات خود ادامه می دهد نوعی کرم دریایی به نام بابیت است که قدیمی ترین فسیل های آن به 400 میلیون سال پیش باز می گردد.
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
کرم‌های استخوان خوار Osedax موجودات عجیب و جالبی هستند که در اعماق اقیانوس‌ها از استخوان موجودات دریایی مانند نهنگ‌ها تغذیه کرده و نقش مهمی در بازیافت قعر دریا‌ها بازی می‌کنند. این کرم‌های عجیب، دهان، معده و مقعد ندارند، ولی می‌توانند با همان ساختار ظاهری که دارند استخوان بخورند.
در صورتی که ضد آفتاب بیشتر از حد معمول چسبناک یا آبکی شود، به نظر می‌رسد که فاسد شده است.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آن‌ها برای سلامت خطری ندارد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آنها برای سلامت خطری ندارد.
کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
رئیس جمهور عراق با بیان اینکه حمایت ایران از کردهای عراق در حمله حلبچه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ملت عراق مشهور به وفاداری است و هیچ گاه کمک جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند.
روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
کرم‌های Polycirus به‌دلیل شاخک‌هایی که از دهانشان بیرون آمده، به این صورت نامگذاری شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد رسوبات رودخانه را برای پیداکردن غذا کنکاش کنند.
تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
محققان راهی یافته اند تا مرطوب کننده های کرمی را به ماده خشک و کاغذ مانند تبدیل کنند که در صورت نیاز می توان دوباره به آن آب افزود.
مطالعه بر روی کرم‌های حلقوی نشان می‌دهد که داروی فشار خون ممکن است به کُند کردن روند پیری کمک کند.
کرم‌های انگلی بر زندگی بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان تأثیر می‌ گذارند. این انگل ها به ‌ویژه کسانی را سطح بهداشت نامناسب و دسترسی به محصولات بهداشتی کمتری دارند، هدف قرار می دهند.
کرم‌های آرام همچنین در هنگام آشفتگی برای فرار بسیار آهسته عمل می‌کنند، در حالی که مارمولک‌های معمولی اگر متوجه شوند کسی خیلی نزدیک شده است، خیلی سریع ناپدید می‌شوند.
خیار به درمان آلزایمر، تقویت استخوان ها، سم زدایی بدن، پیشگیری از سرطان، دیابت، یبوست، کرم های روده، هضم غذا، ارتقای سلامت سیستم کلیوی و دندان ها، کاهش فشار خون، مبارزه با سلولیت و تسکین آفتاب سوختگی یاری می رساند.
محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با کمک کاشت پروتئین های حساس به نور به آنها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل کنند.
نبرد توپخانه‌ای خشونت‌آمیز بین ارتش ترکیه و نیروهای کرد سوریی همچنان ادامه دارد.
استفاده از کرم‌های حشره برای تمیز کردن زخم‌ها برای اولین بار در جنگ جهانی اول رایج شد، زمانی که جراحان صحرایی کشف کردند سربازانی که جراحت آن‌ها با کرم‌های حشره درمان شده بود، سریع‌تر بهبود یافتند.
همان گونه که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت، کرم‌های لوله‌ای شباهت‌های ژنتیکی غافلگیرکننده‌ای با انسان دارند، چراکه ظاهرا این موجودات به همراه انسان‌ها بیش از 700 میلیون سال پیش نیای مشترکی داشته‌اند.
نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران اظهار داشت: حکومت اقلیم کردستان همواره اعلام کرده که اجازه نمی‌دهد از خاک این منطقه اقدامی علیه امنیت کشورهای همسایه صورت گیرد و این موضوع را به عنوان سیاست راهبردی خود به گروه‌های کرد اپوزیسیون ایرانی هم متذکر شده‌ایم.
کردهای سوریه گفته اند که آمریکا و روسیه اطمینان داده اند که عملیات نظامی ترکیه انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ