همان گونه که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت، کرم‌های لوله‌ای شباهت‌های ژنتیکی غافلگیرکننده‌ای با انسان دارند، چراکه ظاهرا این موجودات به همراه انسان‌ها بیش از 700 میلیون سال پیش نیای مشترکی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پاسخ «قانع‌کننده» ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی کشف شده در یکی از سایت‌های مورد ادعای آژانس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برآشفت.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
"ژو لی" یکی از محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نیز گفت که مکانی که کووید-19 برای اولین بار در آن کشف شد، لزوما محل پیدایش ویروس نبوده است.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی ادعای مطرح شده در گزارش شبکه بلومبرگ مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۸۴ درصد در ایران، در صفحه توییترش نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌های اخیر در رسانه‌ها درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس در حال گفتگو با ایران درباره نتایج فعالیت‌های راستی‌آزمایی اخیر در ایران است و اطلاعات مقتضی را به شورای حکام ارائه خواهد کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به انتشار گزارش یک رسانه آمریکایی درباره کشف اورانیوم غنی شده با خلوص بیش از ۸۰ درصد در ایران واکنش نشان داد.
کنعانی گفت کشورهایی که به صورت آشکار و در قالب معاملات نظامی از طریق فروش سلاح و کمک های اطلاعاتی به کشورهای متجاوز به یمن و کمک به محاصره ضد انسانی علیه مردم این کشور دخالت و مسئولیت مستقیم دارند، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صادر کنندگان سلاح برای متجاوزان و کمک کنندگان به محاصره ملت مظلوم یمن، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین‌المللی شکایت کرده است.
روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان‌های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می‌کنند، منتشر شده است.
دانشمندان سیبری ادعا می‌کنند که یک مقبره دارای شواهدی از فرهنگ باستانی جدید و ناشناخته است.
زیدآبادی نوشت: حالا آمدیم و در باقیماندۀ زمستان، ابر‌های بارور آسمان ایران را در نوردیدند و سبب بارش کم‌سابقه‌ای از برف و باران در سراسر کشور شدند. در آن صورت، آیا امام جمعۀ کرج می‌پذیرد این بارش‌ها را باید به پای "وضعیت افتضاح حجاب" نوشت؟ اگر بپذیرد که باید مروّج کشف حجاب شود و اگر نپذیرد ادعای خود را در مورد پیوند بارش و حجاب نفی کرده است!
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان کشف و منهدم کرده است.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
خبرنگاران آسوشیتدپرس تایید کرده‌اند که روز پنجشنبه از این منطقه در جنگلی خارج از ایزیوم بازدید کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند در میان درختان صد‌ها قبر با صلیب‌های چوبی ساده وجود دارد که بیشتر آن‌ها فقط با اعداد مشخص شده‌اند. یک قبر بزرگتر هم وجود دارد که نشان می‌دهد جسد ۱۷ سرباز اوکراینی در آن دفن است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: اختیار طبقه‌بندی اسناد و خارج کردن آنها از حالت سری صرفاً با در اختیار رییس جمهور آمریکا است. این ایده که برای خارج کردن اسناد از حالت سری به تایید برخی از کارمندان نیاز است، پوچ است.
در بخشی از این حکم وکلای این مربی ادعا کرده‌اند که حقوق ماهیانه ویلموتس در تیم رجاکازابلانکای مراکش 20 هزار یورو معادل 240 هزار یورو در سال بوده است.
رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.
بسیاری از خیابان‌ها و تقاطع‌های کلانشهر شیراز در پی بارش شدید عصر و شب شنبه (۸ مرداد ۱۴۰۱) دچار آبگرفتگی شده است. در شبانه روز گذشته نیرو‌های آتش نشان در بیش از ۱۳۰ مورد عملیات‌های مختلف از جمله نجات شهروندان گرفتار در سیلاب، آبگرفتگی منازل و معابر، واژگونی و تصادفات جاده‌ای و ... امدادرسانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ