خیار به درمان آلزایمر، تقویت استخوان ها، سم زدایی بدن، پیشگیری از سرطان، دیابت، یبوست، کرم های روده، هضم غذا، ارتقای سلامت سیستم کلیوی و دندان ها، کاهش فشار خون، مبارزه با سلولیت و تسکین آفتاب سوختگی یاری می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
مصاف استقلال ملاثانی – شهرداری همدان از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بانتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
تاکوتو اوتوگورو عنوان کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت‌های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا خیر ولی دوست دارد مبارزه با کشتی گیران غیر ژاپنی را تجربه کند.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
دروازه‌بان 37 ساله مکزیک در اولین بازی مقابل لهستان با مهار پنالتی لواندوفسکی تبدیل به قهرمان کشورش شد. نتیجه‌ای که خیال آرژانتین و مسی را تا حدودی راحت کرد.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با امیدواری به ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نگاه می‌‌کند.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
خیبر در هفته پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سه امتیاز حیاتی و مهم دست پیدا کرد.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ بلغارستان با نتایج بسیار درخشانی برای کاروان کشتی ایران همراه بود و تا حدی خیال متولیان این رشته المپیکی را برای آینده طلایی این پشتوانه‌ها آسوده کرد.
با توجه به تمرین دیروز تیم ملی به نظر می رسد که جواد کریمی مشکلی برای همراهی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان ندارد.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ