کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
نماینده دائم چین در نشست دوره‌ای سازمان ملل متحد از آمریکا و کشورهای اروپایی خواست با اجرای مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت همه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کنند.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
ادعای اصلی غرب برای خارج کردن برجام از دستورکار مذاکراتی خود، این بود که ظهور متغیرهای جدید به‌ویژه ادعای نقش پهپادی ایران در کمک به روسیه در جنگ اوکراین باعث شده تا نسخه احیای برجام و رفع تحریم‌ها و آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، صرفا منجر به تقویت نقش موشکی و منطقه‌ای ایران در منطقه شود. این مساله به‌خصوص با توجه به سیاست چرخش به شرق ایران در دولت سیزدهم و تشدید همکاری‌ها با چین و روسیه برای غرب با حساسیت بیشتری هم همراه شده است.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
مدیر پیشین امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد که اقتصاد ایران و چین می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بسیاری از نیازهای یکدیگر را نیز رفع کند.
معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
«میز امداد» نرم‌افزار «هامون» با هدف رفع مشکلات نرم‌افزاری مشتریان از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد.
«میز امداد» نرم‌افزار «هامون» با هدف رفع مشکلات نرم‌افزاری مشتریان از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
غول فناوری چینی در یوتیوب ویدئویی کوتاه به‌اشتراک گذاشت تا باور غلط عام درباره‌ی استفاده از خمیردندان برای رفع خراش یا ترک‌خوردگی صفحه‌نمایش را رد کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در سخنانی اعلام کرد که آمریکا باید به حسن نیت ایران در خصوص مذاکرت رفع تحریم ها پاسخ مثبت دهد.
نشست چین و اعراب از تغییر پارادایم در سیاست‌های کشورهای عربی نشان دارد؛ تغییر پارادیمی که بستر را برای رفع نیازهای چین در زمینه انرژی و جایگزینی یوآن با دلار هموار می کند.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که واشنگتن و پکن باید در مسیر ثبات روابط گام بردارند.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت اهتمام ویژه دارد که مشکلات کشور را حل کند و ارتباط با همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه تقویت شده است.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
مدیر روابط عمومی دفتر رییس جمهور نوشت که مصاحبه رئیس جمهوری با شبکه الجزیره درباره مذاکرات رفع تحریم ها، روابط با عربستان، چین و روسیه و توفیقات سیاست همسایگی امشب پخش می‌شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با همتای چینی درباره مذاکرات رفع تحریم تصریح کرد: آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
یک دیپلمات ارشد چین تاکید کرد آمریکا عامل اصلی بر هم زدن صلح و ثبات جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ