پیروزی تراکتور مقابل استقلال، مهمترین اتفاق این هفته لیگ برتر بود که یک چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد: پاکو خمس.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
پس از سه سال حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر، حالا یک مربی یونانی این تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.
نگاهی ویژه خواهیم داشت به مردان قدرت‌طلب تیم‌های لیگ‌برتری که برخی از آن‌ها برای تصاحب تاج‌وتخت و تعدادی دیگر برای شگفتی‌ساز راهی آوردگاه بزرگ می‌شوند
چهره آشنای فوتبال ایران این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
اعضای تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران باهدف آشنایی با وضعیت چمن ورزشگاه دو بازی نخست خود، امروز از ورزشگاه قدم زدند.
خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
از قهرمانی جام حذفی فرانسه تا بلژیک و برزیل و البته سلطان قهرمانی‌های لیگ ایران؛ یحیی گل‌محمدی مجموعه بازیکنانی را در اختیار دارد که جام گرفتن با آنها عجین شده است.
سرمربی نام‌ آشنای تیم فوتبال احسان ری به شدت نسبت به بی توجهی رئیس و سایر اعضای هیئت فوتبال تهران در ماجرای علی نوبخت گلایه کرد.
هرچند حریف فولاد در دسته اول فوتبال عربستان حضور دارد اما بازیکنان شاغل در این تیم از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند.
نام «جم نجفی» این روزها بعد از بسکتال و اتومبیلرانی در فوتبال هم شنیده شده؛ سرمایه‌داری که تصمیم دارد بخش عمده سهام باشگاه تاتنهام را بخرد.
ستاره تازه‌وارد تراکتور تجربه کار با مربیان شاخص و بازی برابر فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا را در کارنامه دارد.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
بدون شک لنز، شگفتی‌سازترین تیم این هفته فوتبال اروپا است.
میروسلاو بلاژوویچ چهره نام آشنای فوتبال کرواسی می‌گوید بعد از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل برزیل اشک ریخته است.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
امیر عابدزاده امیدوار است تا در دومین تقابل تکراری فوتبال ایران در تاریخ جام جهانی، یک اتفاق منحصر به فرد را رقم بزند.
ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در اولین میزبانی‌اش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان نخستین بازی تیم ملی ایران در جام بیست‌ودوم خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار حضور هرچه زودتر کاروان این تیم در کشور قطر برای آشنایی با شرایط آنجا شد.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
متاسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان ساز که مردم با آنان و اهداف شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی بواسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.
جا ماندن داوران بزرگ لیگ برتر از حضور در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و دوم کماکان یکی از موضوعات روز فوتبال ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ