فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، شایعات مربوط به جذب ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس را رد کرد.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، معتقد است که جلوگیری از قهرمانی بایرن مونیخ به اتفاقی غیرعادی نیاز دارد.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند، قصد ندارد به اشتباهات داور دیدار برابر بوخوم دامن بزند.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند دلیل جدایی توخل از این تیم را فاش کرده است.
یواخیم لوو 62 ساله تماشاگر ویژه مسابقه حساس فرایبورگ مقابل بایرن مونیخ در هوای سرد شهر میزبان است.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.
یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، احتمال جدایی جود بلینگام از این باشگاه را رد نکرده است.
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید دوست دارد امسال تماشای جام جهانی به عنوان یک تماشاگر را تجربه کند.
اولیور کان و هانس یوآخیم واتسکه بر خلاف نظر فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، دیگر تمایلی برای حضور در سوپرلیگ اروپا ندارند.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باتجربه دورتموند، مدعی شد این باشگاه تا امروز تلاشی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد نداشته است.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باتجربه دورتموند، مدعی شد این باشگاه تا امروز تلاشی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد نداشته است.
یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، مدعی شد رفتار داروین نونز، مهاجم لیورپول در تقابل دو تیم احمقانه بوده است.
یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، فاش کرد که بعد از اتفاقات دیدار شب گذشته مقابل لیورپول، 300 تا 400 پیام تهدیدآمیز در اینستاگرام دریافت کرد.
یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، فاش کرد که بعد از اتفاقات دیدار شب گذشته مقابل لیورپول، 300 تا 400 پیام تهدیدآمیز در اینستاگرام دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ