میروسلاو بلاژوویچ چهره نام آشنای فوتبال کرواسی می‌گوید بعد از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل برزیل اشک ریخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
بازار سرمایه امروز با رشد حداقلی مواجه شده و رشد نزدیک به ۶ هزار واحد را ثبت کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا برابر قطر با نتیجه تساوی متوقف شد تا صعودش به مرحله بعد به بازی با کره جنوبی گره بخورد.
مربی هوادار توضیح کوتاهی درباره درگیری با نیمکت استقلال ملاثانی انجام داد.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو میزبان پورتو خواهد بود. اینتر در گروه C پس از بایرن‌مونیخ دوم شد و پورتو به‌عنوان صدرنشین گروه B به دور بعد صعود کرد.
دو تیم بعث کرمانشاه و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.
اشک‌های سون هیونگ مین پس از صعود، او را به مهمترین چهره جشن صعود کره تبدیل کرد.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
تیم فوتبال مراکش در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.
ولید الرکراکی، سرمربی مراکش، بعد از صعود تیمش به عنوان تیم اول گروه F گفت بازیکنانش با شایستگی نام‌شان را در تاریخ ثبت کردند.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
بعد از پیروزی 2-1 سنگال مقابل اکوادورو صعود سنگالی‌ها از گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، آلیو سیسه، سرمربی این تیم پیروزی شاگردانش را به سادیو مانه تقدیم کرد.
لوئیس فن‌خال بعد از پیروزی هلند برابر قطر و صعود به عنوان تیم اول گروه در اظهاراتی غیرمنتظره از بعضی بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی را داریم گفت: با اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ