نگاهی ویژه خواهیم داشت به مردان قدرت‌طلب تیم‌های لیگ‌برتری که برخی از آن‌ها برای تصاحب تاج‌وتخت و تعدادی دیگر برای شگفتی‌ساز راهی آوردگاه بزرگ می‌شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کم‌توجهی کاربران در به‌روزرسانی آنتی‌ویروس و سیستم عامل باعث آلوده شدن سیستم‌ها به بدافزار‌ها می‌شود که از بین رفتن اطلاعات ذخیره‌شده را در پی دارد.
پس از سه سال حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر، حالا یک مربی یونانی این تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.
کارگاه آشنایی رایزنان اقتصادی در حال اعزام وزارت امورخارجه با زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.
ماست حاوی آب است که البته خیلی‌ها راغب به مصرف آن نیستند. این در حالی است که این مایع حاوی پروتئین، ویتامین ب ۱۲ و فسفر است. پس ماست را با آب موجود در آن مخلوط کنید و از حرارت دادن آن با غذا‌ها نیز اجتناب نمایید، چون باکتری‌های مفید موجود در آن، در اثر حرارت از بین می‌روند.
مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از فصل 25-2024 با تغییرات اساس مواجه می‌شود.
وزیر دولت پاکستان در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات با ظرفیت کسب و کارهای نوپا و اینترنتی ایران آشنا شد.
مطالعات علمی نشان داده‌اند که ترکیبات شیمیایی و گیاهی موجود در رزماری از چشم‌ها در برابر دژنراسیون ماکولا و دیگر بیماری‌های چشم محافظت می‌کند. علاوه بر این، خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی رزماری هم باعث می‌شود که دمنوش رزماری به یکی از بهترین دمنوش‌ها برای محافظت از سلامت بینایی تبدیل شود.
زرده تخم مرغ یکی از معدود خوراکی‌هایی است که در صورت هضم کامل در فرد سالم تبدیل به خون مفید و معتدل می‌شود بدون این که تغییری در گرمی، سردی، تری یا خشکی بدن بدهد، البته به شرطی که بیش از حد حرارت نبیند و سفت نشود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
دانشمندان معتقدند رگ‌های خونی در گلو و دهان و عصب سه‌قلو نقش مهمی در احساس تیر کشیدن سر در سردرد بستنی دارند. اما هنوز درباره اینکه کدامیک از آن‌ها نقش اصلی را در این مورد به عهده دارند، به توافق نرسیده‌اند.
فیبر یک غذای جادویی است که فقط برای یبوست موثر نیست. فیبر به کاهش کلسترول کمک کرده، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد و به کاهش بیماری‌های دیگری مانند سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.
کاردار سفارت ایران در سوریه گفت: تجار ایران و سوریه در بخش خصوصی آشنایی کامل با یکدیگر ندارند، در حالی که لازم است مرتب با یکدیگر گفتگو کنند و در تماس باشند.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
ایوان پریشیچ، ستاره کروات تاتنهام، ویرژیل فن‌دایک را با حرکتی تکنیکی کاملا محو کرد تا پاس گل اول تیمش را بسازد.
رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زمینه‌های به وجود آمده پس از انقلاب اسلامی برای آشنایی طلاب با فناوری آی تی، افق کاربست هوش مصنوعی را امیدوار کننده و چشم انداز آن را نوید بخش کرده است؛ در گذشته این مسئله در حوزه علمیه کاملا مغفول بود، اما اکنون برخی از طلاب با هوش مصنوعی آشنایی مقدماتی پیدا کرده و مؤسسات مختلفی نیز در این زمینه فعالیت دارند.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
شاید غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن در هفته هجدهم بازی کردن احمد گوهری مقابل آلومینیوم اراک بوده باشد.
رضا عنایتی که به تازگی هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفته باید به مصاف تیمی برود که با آن آشنایی کامل دارد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
زن ۳۰ساله گفت: من تحت تاثیر جملات محبت‌آمیز همسرم قرار گرفتم و ناگهان ماجرای آشنایی و عشق و عاشقی خیابانی ام با تورج را برایش بازگو کردم. آن روز حامد از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و هیچ گاه تصور نمی‌کرد که همسرش قبل از ازدواج با او، با پسر دیگری ارتباط داشته باشد!
متاسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان ساز که مردم با آنان و اهداف شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی بواسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ