خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
سرمربی پیشین کره‌جنوبی، هدایت امارات را پذیرفت
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان 20 بازیکن را به ششمین مرحله تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو دعوت کرد.
سرمربی پیشین تیم بارسلونا می‌گویند سران این باشگاه می‌خواهند با جذب لیونل مسی، آبروی خود را حفظ کنند.
سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی بوکس کشورمان که در سالیان گذشته با یکدیگر اختلاف داشتن، سرانجام در دیداری به اختلافات پایان دادند.
«برانکو ایوانکوویچ» درگذشت «میروسلاو بلاژویچ» سرمربی پشین تیم ملی ایران را تسلیت گفت.
«میروسلاو بلاژویچ» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درگذشت.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال اسلوونی، هدایت تیم ملی ترکیه را بر عهده گرفت.
امید روانخواه بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال دانشجویان انتخاب شد.
سرمربی پیشین رئال مادرید یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی تیته در تیم ملی فوتبال برزیل است.
سرمربی پیشین تیم ملی مراکش نسبت به برکناری‌اش از هدایت این تیم آفریقایی در آستانه جام جهانی ابراز ناراحتی کرد.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه استقلال درگذشت.
سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هدایت یک تیم کانادایی را برعهده گرفت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیروزی امشب تیمش مقابل سلتیک از رکورد سر الکس فرگوسن پیشی گرفت تا بیشترین پیروزی در تاریخ چمپیونزلیگ را به نام خود ثبت کند.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به عنوان مدیر فنی به تیم ملی اضافه می‌شود.
ژابی آلونسو ستاره پیشین رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و لیورپول رسماً هدایت بایرلورکوزن را برعهده گرفت.
بر اساس نقشه جدید که از فردا اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی هم از ۱۴ به ۳۵ شهرستان افزایش یافته است؛ شهر‌هایی که در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند و پراکندگی شان در نقشه به گونه‌ای است که می‌شود بحرانی شدن اوضاع در استان‌های پرشمارتری را در هفته آتی پیش بینی کرد؛ وضعیتی که می‌توان با تدابیر ویژه از بروز آن جلوگیری نمود.
سرمربی پیشین منچستریونایتد سرمربی ایران در جام‌جهانی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ