اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
النصر خط میانی خود، به دنبال استخدام سکو فوفانا، کاپیتان تیم لانس فرانسه است.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
پی‌اس‌جی در چند فصل اخیر کار راحتی در بازی‌های خود مقابل استراسبورگ نداشته است.
در صورت صعود میلان به چمپیونزلیگ فصل آینده سهمیه لیگ اروپای تولوز از دست خواهد رفت.
آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، از رفتارهای اعضای تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بسیار ناراحت است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد در ابتدا سال جدید میلادی در مورد آینده تصمیم می گیرد.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
پدر رومان سایس کاپیتان تیم ملی مراکش معتقد است شاگردان الرکراکی می توانند با شکست فرانسه به فینال مسابقات جام جهانی 2022 راه یابند.
معجونی از خرافه و تاریخ ؛ ده آمار جالب درخصوص تیم های نیمه نهایی جام جهانی
قهرمان سال 2018 جهان در دقایق آخر به گل تساوی مقابل تونس رسید که توسط سیستم کمک داور ویدئویی رد شد.
تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، با وجود مصدومیت کریم بنزما نام او را از فهرست 26 نفره تیمش خارج نکرده است.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
شاگردان دشان می خواهند به اولین قهرمان جام جهانی از سال 2006 تبدیل شوند که در دوره بعدی موفق به صعود از گروه خود می شود.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
ریموند دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، در جام جهانی 2022 هوادار لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین است.
تیم ملی فرانسه در خانه دانمارک 0-2 مغلوب شد تا در رده سوم گروه خود در لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.
شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
پتکوویچ در یورو 2020 با تیم ملی سوئیس موفق به شکست دادن فرانسه شده بود و سرمربی لاتزیو هم بوده و در سال 2013 قهرمان کوپا ایتالیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ