سرمربی نام‌ آشنای تیم فوتبال احسان ری به شدت نسبت به بی توجهی رئیس و سایر اعضای هیئت فوتبال تهران در ماجرای علی نوبخت گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلسیا روسو، مهاجم زنان انگلیس، در آستانه فینال جام جهانی درباره انگیزه بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات صحبت کرده است.
رئیس اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۸ نفر و فوت یک نفر در تهران بر اثر حوادث جوی روز گذشته خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
در دومین حادثه تیراندازی ۲ روز گذشته در پایتخت سوئد، یک نوجوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
شاهرود- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از مرگ یک کوه نورد و عکاس در بیارجمند شهرستان شاهرود به دلیل سقوط از کوه خبر داد.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا در کمترین زمان امدادرسانی به نحو مطلوب در ایام نوروز انجام شود، گفت: سیزدهم فروردین یک نفر در محورهای استان جان باخت.
یکی از داوران جوان فوتبال کشورمان در یک سانحه رانندگی جان باخت.
یکی از مسئولان محلی انجمن آمریکایی‌تبار‌ها در واکنش به این حادثه گفت: ما به شدت بابت سخنان خانواده این نظامی که تاکید دارند به دخترشان چندین بار تعرض شده احساس نگرانی می‌کنیم و خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف درباره این ادعا‌ها هستیم.
سقوط یک فروند هواپیما در فیلیپین باعث جان باختن هر ۴ سرنشین آن شد.
تانر کهریمان، فوتبالیست شاغل در تیم استقلال اسپور ترکیه، بعد از نجات از زیر آوار در بیمارستان درگذشت.
مدافع چپ سپاهان روی گل پیروزی تیمش مقابل استقلال نقش داشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت سه عضو خانواده‌ای در محله شهید چمران (اخماقیه) تبریز خبرداد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
به‌دنبال درگیری‌ها در فرانسه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، یک نوجوان ۱۴ ساله جان خود را از دست داد.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
یک میکروسکوپ کوچک که می تواند هنگام جراحی در فضاهای تنگ و باریک داخل بدن مانورهایی انجام دهد، به تسریع درمان سرطان سینه کمک می کند.
اهواز - به علت ریزش مجدد ساختمان متروپل در آبادان یک نفر جان خود را از دست داد.
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ