رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: مسابقات گرند اسلم میانبری برای رسیدن به سهمیه المپیک است، اما با توجه به مشکلات مالی، ناچار به خط زدن برخی نفرات هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
اگر روابط نرمال ایران با اقتصاد جهانی به‌طور نسبی احیا شود، ایران باتوجه به موقعیت ژئواکونومیک خود می‌تواند نقش یک حلقه وصل را بین چهار اقتصاد کلیدی در اوراسیا در قالب ایده کریدور شمال - جنوب ایفا نماید.» همچنین در پایان گزارش تاکید شده اقتصاد‌های عضو این سازمان دولت‌محورند. به دیگر سخن دولت بازیگر مسلط در این اقتصاد‌ها محسوب می‌شود. سازمان همکاری شانگ‌های نیز عمدتاً سازمان بین‌دولتی است؛ بنابراین فضای کنش بی‌واسطه بخش خصوصی در این سازمان چندان گسترده نیست.
مدافع راست پرسپولیس از سرمربی این تیم بخاطر اعتماد به او در این فصل تشکر کرد؛
مدافع راست پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره رقابت با استقلال دارد.
دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک
بررسی‌ها نشان از آن داشت که ۴ جوان ناشناس، قربانی جنایت را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده‌اند و این در حالی بود که دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت صحنه قتل را ضبط کرده بود.
سرمربی نساجی: بخاطر روح ورزش پرسپولیس را می‌بریم!
جواد ظریف: نتیجه آن، رها کردن فرصت های مشترک به نفع توهمات حاصل جمع صفر است.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
هافبک صنعت می گوید ای کاش از ابتدای فصل عبدالله ویسی را انتخاب می کردند.
رامین رضاییان، ملی پوش سپاهان، بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان به تقدیر از هواداران تیمش پرداخت.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان گفت: در قرآن داریم افرادی هستند که دارای ثروت بوده اما نمی‌دانند چگونه باید آن‌ را هزینه کنند.
مهاجم استقلال بخاطر سرماخوردگی در بازی پیکان هم نیست
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که هیچ کابینه ای در این رژیم منافع اسرائیل با روسیه را بخاطر اوکراین به خطر نخواهد انداخت.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
پس از مثبت شدن تست دوپینگ ۳ ملی پوش ناشنوا در بازیهای المپیک برزیل، میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ایران گرفته شد.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر
بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم
آیا ورزش شدید باعث عفونت می‌شود؟
بیرانوند بخاطر پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ