بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلمی از تنوع زیستی ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی مازندران شامل خرس قهوه‌ای، پلنگ، شوکا، گراز، تشی، روباه و گربه وحشی را مشاهده می‌کنید.
معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: حیات قوه قضاییه با حرکت در مسیر برنامه‌های زیربنایی شهید بهشتی حفظ می‌شود.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: ایجاد قرق‌های اختصاصی مدیریت و حفاظت حیات‌وحش در چهار منطقه استان اصفهان در دستور کار است.
هفته گذشته وزیر اقتصاد در نامه ای به شورای نگهبان خواستار تسریع در تایید قانون مالیات بر سرمایه شده و این قانون را برای مدیریت شرایط اقتصادی حیاتی شمرد.
دانشمندان آنچه را که ممکن است هم اکنون در لایه گرگ و میش درحال وقوع باشد و آنچه که ممکن است در آینده به دلیل گرمایش روی دهد را شبیه سازی کردند. یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است تغییرات قابل توجهی در آنجا در حال وقوع باشد.
سال‌ها است که تصادفات جاده‌ای و سگ‌های گله سبب تلف شدن گونه‌های نادر جانوری مانند یوز، کفتار، خرس در استان سمنان می‌شوند، گونه‌هایی که ارزشی حیاتی برای زیست بوم کشور دارند.
تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند امضای زیستی اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده مانند اکسیژن را شناسایی کنند.
سردار سلامی فرمانده سپاه گفت: ما مستمرا رفتار و اراده دشمنان را تعقیب میکنیم به این واقعیت پی بردیم که دشمنان ما به دنبال این هستند که نسل های جدید را از افتخارات گذشته منقطع کنند.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ورود حیات وحش را به سکونتگاه‌های شهری و روستایی در شرایط برف و سرما اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حفاظت از مناطق استان تشدید می‌شود.
شرکت خودروسازی ولوو کارز اعلام کرد که احتمالاً سال ۲۰۲۳ با وجود تقاضای مناسب برای خودروهایش، سال چالش‌برانگیز دیگری خواهد بود زیرا این خودروساز سوئدی کاهش سود سه ماهه را گزارش کرده است.
دکتر کلمنتس در این مطالعه خود این سوال را مطرح می‌کند که حیات چیست و چگونه می‌توانیم برای کشف حیات در کیهان جستجو کنیم در حالی که تمرکز خاص او در این زمینه روی سیاره ونوس قرار دارد. او در مقاله خود از ونوس که دومین سیاره منظومه شمسی از لحاظ فاصله با خورشید به شمار می‌رود به عنوان «یک نامزد نامحتمل برای اخترزیست‌شناسی» یاد می‌کند.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: بخش زیادی از ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی طی ۷۰ سال اخیر از بین رفته‌اند و ادامه این روند در آینده قابل جبران نخواهد بود.
گروهی از دانشمندان به‌رهبری دانشگاه مریلند آمریکا، ابزاری ساخته‌اند که مختص مأموریت‌های فضایی آینده ناسا خواهد بود. آنالیزور لیزری آن‌ها خیلی کوچک‌تر و بهینه‌تر از نمونه‌های قبلی است. بااین‌حال، اغماضی در زمینه کیفیت قابلیت‌های آنالیز نمونه‌های سیاره‌ای در آن صورت نگرفته است.
اصفهان- برنامه سرشماری جمعیت گونه‌های علف خوار شاخص پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته اصفهان طی ۲ روز انجام شد.
پژوهشی جدید، یافته سال ۲۰۲۰ مبنی بر کشف فسفین شیمیایی را زیرسؤال می‌برد. فسفین یکی از شاخص‌های بالقوه‌ی زیستی برای حیات فرازمینی در جو زهره است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
بایدن با تاکید بر اینکه حیات کره زمین در خطر بوده، گفت: «آمریکا اهداف توقف انتشار گاز‌های آلاینده را بر اساس اهداف توافقنامه پاریس تا سال ۲۰۳۰ محقق خواهد کرد».
معاون محیط زیست طبیعی گفت: اصل حفاظت که نگه داشت ذخایر ژنی این مناطق بوده محقق شده ولی مشکلات خاصی که در حوزه تعارضات نیز وجود دارد باید به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سرشماری حیات‌وحش در مناطق حفاظت شده اصفهان از نیمه آبان‌ماه امسال آغاز خواهد شد.
«لیز تراس» نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در حالی از سمت خود کنار کشید که تنها ۶ هفته در این جایگاه حضور داشت؛ سرنوشتی که در ۶ سال اخیر گریبان ۴ نخست وزیر دیگر را نیز گرفته بود.
رئیس‌جمهور گفت: تداوم حیات و اثربخشی آثار فرهنگی و تاریخی در گرو بهره‌برداری صحیح و شایسته از این آثار و امکان بازدید و استفاده مردم از آن‌ها است.
راه های فرار دریافت مالیات و عوارض آزادراه توسط حاکمیت به فوریت بسته می شود اما جایی که مسئله درآمد مالی دولت، محور نیست و مسئله اصلی حفاظت از داده های مردمی است، دغدغه ای وجود ندارد.
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.
ساخته دوروتا کوبیلا و هیو ولچمن، بازسازی درخشان از زندگی ونسان ونگوگ نقاش پسادریافتگر هلندی است؛ بازسازی از طریق بازآفرینی تابلو‌های نقاشی این نقاش برجسته، به شکلی تحسین برانگیز رخ می‌دهد. این اولین انیمیشن سینمایی بلند است که کامل توسط نقاشی روغنی روی بوم ساخته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ