برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
دولت دانمارک تصمیم دارد سن جمع آوری اطلاعات از کودکان را افزایش دهد تا شرکت های بزرگ مانند گوگل، اسنپ چت و متا نتوانند مقدار زیادی از داده های افراد جوان را جمع آوری کنند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق امروز برای توسعه اقتصاد دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ وارد تعامل و همکاری شده است.
گروهی از شرکت های بزرگ ارتباطات و فضایی در یک مناقصه برای خوشه ماهواره ای شرکت می کنند که احتمالا رقیب ماهواره های استارلینک متعلق به اسپیس ایکس خواهد شد.
انگلیس اعلام کرد قانون جدیدی برای کنترل قدرت شرکت های فناوری بزرگ مانندگوگل، فیس بوک و آمازون که قادر به سخت تر کردن رقابت در بازارهای دیجیتال هستند، ارائه می کند.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
رگولاتورهای چینی به شرکت های فناوری بزرگ این کشور اعلام کرده اند سرویس های «چت بات چت جی پی تی » را برای عموم ارائه نکنند.
رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با نمایندگان شرکت‌های بزرگ چینی و عدم اطلاع و آگاهی آن‌ها از ظرفیت‌های ایران گفت: تاسیس دفاتر تجاری ایران در کشورهای مختلف باید با جدیت دنبال شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های بزرگ با نوآوری شرکتی، می‌توانند پیشران دانش‌بنیان‌های نوپا باشند.
دفتر اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن از پشتیبانی پایتخت چین از شرکت های بزرگ برای ساخت مدل های هوش مصنوعی که Chat GPT را به چالش بکشند، خبر داد.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
خودروسازان برقی چینی تصمیم دارند وارد بازار اروپا شوند و مشتریان شرکت های بزرگ را با خودروهای ارزان تری که امنیت و ویژگی های فناورانه بیشتری دارند، بربایند.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارند تیمی ۴۰ نفره تشکیل دهند و کارشناسان فناوری را استخدام کنند تا قوانین جدیدی را برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع کنند.
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد در اوایل سال آینده میلادی درباره آنکه آیا شرکت های فناوری بزرگ باید بخشی از هزینه های شبکه  مخابراتی اروپا را تقبل کنند، رایزنی می شود.
تبریز- وزیر اقتصاد و امور دارایی از پیگیری انتقال حساب های مالیاتی شرکت های بزرگ آذربایجان شرقی به این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ