بررسی‌ها نشان می‌دهد در یک‌سال اخیر تعلیق و اخراج اساتید از دانشگاه‌ها ادامه دارد و فرآیند استخدام برخی از اساتید رشته‌های علوم انسانی با مشکل مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که به دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد، دقیقاً به همین خاطر نمی‌تواند در سپاهان بازی کند!
سازمان ملل متحد اعلام کرد که موضوع افزایش تعداد رانده شدن مهاجران توسط یونان در وضعیت هشدار قرار دارد.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار، تمام نقل و انتقالات باید با اسناد رسمی انجام گیرد و اسناد عادی به حاشیه رانده می‌شود.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
ژائو کانسلو مدافع پرتغالی که ژانویه امسال با سر و صدای زیاد از منچسترسیتی به صورت قرضی به بایرن پیوست نتوانسته نظر باواریایی‌ها را جلب کند و بایرن قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند.
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
روزنامه جوان نوشت درباره حمید فرخ نژاد نوشت: رفتار‌های متناقض و سینوسی او، اما این روزها، برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی او را مأمور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند.
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
فعالان زن افغان مخفیانه شبکه‌هایی حمایتی را برای زنان به حاشیه رانده شده در افغانستان تحت حکومت طالبان ایجاد می‌کنند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح پالایش و شناسایی رانندگان ، افراد پشت نوبتی به مرور جایگزین و بیمه می شوند.
مارکوس راشفورد که در یونایتد و تیم ملی انگلیس به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک مطرح کرده است.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
چارلز سوم گفت که ویلیام، با پشتیبانی همسرش کاترین، از این پس «گفت‌وگوی ملی را رهبری خواهد کرد و کمک خواهد کرد تا به حاشیه رانده‌شدگان به مرکز آورده شوند.»
بعضی افراد که در مناطق متوسط کلان‌شهری مثل تهران زندگی می‌کنند مجبور به مهاجرت معکوس به حاشیه شهر‌ها یا شهر‌های کوچکتر می‌شوند. این مهاجرت معکوس به دلیل تفاوت فاحش فرهنگی که بین محیط قبلی زندگی و فضای جدید وجود دارد، باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی در خانواده و اجتماع می‌شود.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت: آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت: آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای این موضوع را به اطلاع داوطلبان کنکور رسانده و اعلام کرده است: «امکان انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ممکن است. شهریه پردیس بین الملل ل۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ پس از تصویب هیأت امناء، از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی می شود.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
امروز مطالبی همچون زمان سود پرداختی خمحرکه، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، سهامداران غکورش بخوانند، رمپنا برای صعود در حال نوسان است؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس، پیش بینی جذاب ۳ کارشناس درباره وضعیت بورس این هفته، زمان سود پرداختی خمحرکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ