واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
یک مقام ارشد امنیتی آمریکا برخی گزارش‌ها درباره توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو را رد کرد.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره گزارش‌های جسته‌وگریخته درباره تعلیق و لغو دسترسی امنیتی نماینده سابق آمریکا در امور ایران، تحلیل قابل توجهی درباره «تهران‌تایمز» نوشت.
واشنگتن اعمال تحریم‌ها علیه «واگنر» را به تعویق انداخته است و این تحریم‌ها قرار است به صورت موقت تعلیق شوند.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.
وزیر خارجه آمریکا پس از ماه‌ها تنش بین واشنگتن و پکن و تعویق سفر، سرانجام برای دیدار با مقامات چینی، راهی پکن خواهد شد.
آکسیوس در خبری فوری اعلام کرد که واشنگتن در حال مذاکره با تهران برای عدم غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد در ازای آزاد کردن بخشی از وجوه توقیف شده‌اش است.
سفیر واشنگتن در بغداد گفت: ما مدت‌هاست که با شرکای خود برای رویارویی با برخی چالش‌ها به ویژه خاتمه دادن به بحران‌های مختلف منطقه تلاش کردیم؛ بنابراین بدیهی است که آمریکا در منطقه باقی خواهد ماند و به تعمیق شراکت با کشور‌های آن به ویژه عراق خواهد پرداخت.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
با گذشت یک هفته از زلزله در ترکیه و سوریه و رفتار دوگانه آمریکا و کشورهای غربی در رابطه با مردم زلزله‌زده این دو کشور، دولت چین تأکید کرد واشنگتن باید فورا تحریم‌ها علیه سوریه را لغو کند.
خبرگزاری رویترز با استناد به اظهارات منابع مطلع، در گزارشی مطرح کرد که دولت برزیل به منظور هم‌زمان نشدن موعد پهلو گرفتن دو ناو ایرانی در بنادر این کشور با زمان دیدار رییس جمهور برزیل و رییس جمهور آمریکا، تحت فشار واشنگتن، تاریخ آن را تغییر داد.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه اقدامات و اظهارات جنگ‌افروزانه این کشور، گفت که واشنگتن همچنان به تعمیق روابط «غیررسمی» خود با تایوان ادامه خواهد داد.
منابع آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن، از بیم واکنش خطرناک روسیه، تجهیز اوکراین به موشکهای دوربرد را به تعویق انداخته است.
کوروش احمدی گفت: هم عدم توافق میان تهران و واشنگتن بر سر چند موضوع باقیمانده و هم یک سری وقایع جنبی مانند انتخابات آمریکا و حتی انتخابات در اسرائیل باعث شده که کار به حالت تعلیق دربیاید و این تعلیق می‌تواند تا اواسط نوامبر یعنی حدود ۱۰ هفته دیگر ادامه داشته باشد.
مذاکرات هسته‌ای و دیپلماتیک میان واشنگتن و پیونگ یانگ از ۲۰۱۹ بر سر گستره معافیت کره شمالی از تحریم‌های غرب و امتیاز‌های متقابلی که این کشور دریافت خواهد کرد، به حال تعلیق درآمده است.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ