کشتی آرای یادآور شد: کاهش قیمت سکه و طلا باعث شد تا امروز شاهد افت حباب سکه باشیم. به گونه ای که دیروز هر قطعه سکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارای حباب بود ولی امروز حباب سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم انتشار آمار‌های حوزه مسکن به هیچ وجه، قابل دفاع نیست. هر نوع تصمیم گیری صحیح باید بر مبنای داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر واقعیت انجام شود. اگر افرادی که در حوزه مسکن فعال هستند، داده و اطلاعات درستی نداشته باشند، خود به خود، تصمیمات اشتباه بیشتری می‌گیرند. با این نوع رفتارها، به جای حل کردن مشکلات، صورت مسئله را پاک کرده ایم. این رفتار بحران زا فقط در بخش مسکن رخ نمی‌دهد، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
اتفاقات روز‌های اخیر که بعد از اخبار توافق ایران و عربستان در بازار سرمایه رخ داد، حداقل از نظر من به عنوان کارشناس این حوزه، دور از انتظار بود و اصلا طبیعی نبود. زیرا به هیچ عنوان به دلیل عوامل بنیادین این افت شاخص‌ها رخ نداد و عملا یک رویه هیجانی بود
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است، رفتار مدیران این وزارتخانه با فعالان بخش خصوصی نیز دردسرساز شده و بازار کالاهای اساسی را به مخاطره انداخته است.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون خودرویی که به بالای ۷۰۰ میلیون تومان رسید، شوک در بازار دلار چه بود؟، آیا وضعیت بازار طلا قابل پیش بینی است؟، پیش بینی بورس| فردا این نماد‌ها با رشد همراهند، چه سهم‌هایی از بورس تهران و انرژی منتقل خواهند شد؟، پیش بینی مجید عشقی از وضعیت بورس تا پایان سال، کم ریسک‌ترین نماد‌های بورسی برای خرید کدام هستند؟، سهامداران غمارگ بخوانند | غمارگ کی بازگشایی می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این بازار ارزان‌تر شد، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در روز‌های آتی، ماجرای ربع سکه ۱۴ میلیونی چیست؟. قیمت خودرو‌های پر متقاضی چقدر شد؟، خریداران هایما و لاماری چقدر سود کردند؟، مجمع شبصیر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، افت شدید ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
وضعیت قیمت ها در بازار خودروی کشور به گونه ای پیش می رود که طی ۹ روز به طور میانگین بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان رشد قیمتیداشته اند و هم اکنون دیگر هیچ خودرویی زیر ۲۰۰ میلیون تومان نیست.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
بیماری ADHD یا همان اختلال توجه و بیش‌فعالی، نیاز ضروری به داروی ریتالین دارد. ریتالین در واقع اسم تجاری دارویی است که ماده موثره‌اش «متیل فنیدات» است و جزو دسته دارو‌های محرک محسوب می‌شود که به طور کلی در بیماری بیش‌فعالی و کمبود توجه استفاده می‌شود.
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
ظهر شانزدهم مهرماه بود که خبر آتش زدن پایگاه پلیس در بازار تهران از سوی اغتشاشگران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما اصل ماجرا چه بود؟
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ