سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: مسابقات قهرمانی کشور، جام شاهد، جام تختی و مسابقات آسیایی را برای انتخاب تیم جهانی لحاظ می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
مجاهد در مورد درگیری‌های اخیر مرزی، طرف ایرانی را مقصر خواند و ادعا کرد که «این درگیری‌ها ناشی از ایجاد مزاحمت از سوی نیرو‌های ایرانی و گشودن آتش در گام اول، از سوی آن‌ها، بوده است».
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در صحبت های امروز خود به احتمال بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
پرایس گفت: تمرکز اصلی ما در زمینه اجرای تحریم‌های‌مان روی چین متمرکز است که بزرگ‌ترین مشتری نفتی ایران محسوب می‌شود. ما به طور منظم با چین و دیگر کشو‌ها در ارتباطیم تا آن‌ها را از اقداماتی در رابطه با ایران که ممکن است ناقض تحریم‌های آمریکا باشد، بر حذر داریم. ما اقدامات تحریمی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما به رصد صادرات نفت ایران و تعامل با شرکای تجاری آن در زمینه احتمال مواجهه با تحریم‌های آمریکا ادامه می‌دهیم.
مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: بازی فردا هم برای ما و هم ایران اهمیت دارد و می‌خواهیم فقط روی این بازی تمرکز کنیم.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.
رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: تمرکز ما توافقی نیست که پیشروی نمی‌کند بلکه روی چیزی است که در ایران رخ می‌دهد. همچنین بخش دیگری از تمرکز ما روی فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و آزادکردن گروگان‌هایمان است.
نماینده آمریکا می گوید به دلیل اعتراضات و فروش هواپیماهای بدون سرنشین ایران در جنگ اوکراین، هیچ فشاری برای مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه، می‌گوید با فیفا موافق است که در جام جهانی تمرکز باید روی فوتبال باشد و نه سیاست.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
مربی استقلال معتقد است اتفاقات داوری علیه تیمش تکراری شده و صحبت‌کردن در این خصوص فایده‌ای ندارد.
سرمربی پورتو با حمایت چندباره از مهاجم ایرانی تیمش گفت که طارمی باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
امیرحسین اسفندیار تاکید کرد که بازی های دوستانه به ایران در مسابقات قهرمانی جهان کمک می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ