سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکلان رایس، خرید جدید آرسنال در مصاحبه‌ای اشاره کرد که تمام تمرکزش بر روی عملکرد خودش است و به پولی که برای خرید او هزینه شده فکر نمی‌کند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی باید به‌گونه‌ای فکر کنیم که این موضوعات زیاد روی تمرکزمان تاثیر نگذارد.
این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید لازم است.
اوسمار می‌گوید غیبت هواداران در بازی نیمه نهایی باعث تأسف است.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید اعضای تیمش انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دارند.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
برونو سالتور، سرمربی موقت چلسی، می‌گوید این تیم باید تمام تمرکزش را روی دیدارهای آینده بگذارد و از اخراج پاتر عبور کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تمام تمرکز تیمش روی پیروزی در هر بازی است.
بعد از کریستیانو رونالدو حالا النصر تمام تمرکز خود را روی جذب سرخیو راموس قرار داده است.
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
ژوزه مورایس سرمربی سرشناس تیم فوتبال سپاهان این روزها تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط تیمش قرار داده است.
روبن دیاز می گوید که در رختکن پرتغال به حواشی اخیر پیرامون کریستیانو رونالدو فکر نمی کنند و این موضوعی تمام شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید حتی در زمان برگزاری جام جهانی نیز تمام فکر و تمرکز او روی تیمش خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
مدافع تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد در لیست نهایی ایران برای جام جهانی حضور داشته باشد.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
مربی ذوب آهن می گوید که آنها فعلا به بازی با استقلال فکر نمی کنند و تمام تمرکز آنها روی دیدار مقابل نساجی است.
علاقه‌مندان کشتی در ایران در انتظار پاسخ به این سوال هستند که چرا حسن یزدانی به تیلور باخت.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ