رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: تمرکز ما توافقی نیست که پیشروی نمی‌کند بلکه روی چیزی است که در ایران رخ می‌دهد. همچنین بخش دیگری از تمرکز ما روی فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و آزادکردن گروگان‌هایمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
اعضای دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان قبل از دربی امروز این شهر شارژ مالی شدند.
میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی باید به‌گونه‌ای فکر کنیم که این موضوعات زیاد روی تمرکزمان تاثیر نگذارد.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار داشت: ما آماده ازسرگیری گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران هستیم، اما در انجام دادن اقداماتی دیگر برای محدود ساختن برنامه هسته‌ای ایران تردید نخواهیم کرد.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که دولت کشورش به دنبال براندازی در ایران نیست.
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست. وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: باید با هوشیاری گام‌های ایران در زمینه پرونده هسته‌ای را تحت نظر داشته باشیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی می‌گوید تمرکز بازیکنانش بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند.
رابرت مالی، بدون اشاره به اینکه چرا آمریکا اقدامی برای ادامه مذاکرات رفع تحریم‌های وین انجام نداده گفت: «الان دو ماه است که اقدامی در خصوص مذاکرات صورت نگرفته است.»
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
«وقتی می‌خواستیم تیر را رها کنیم، دوربین فیلم‌برداری تا نزدیکی صورتمان می‌آمد و تمرکزمان را از دست می‌دادیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ