یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا در حالی اعلام شد که پرسپولیس نماینده ایران در سید اول خواهد بود.
مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس این روزها در کشورش تعطیلات خود را سپری می‌کند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
شیمون مارسینیاک داور فینال لیگ قهرمانان بین سیتی و اینتر خواهد بود و فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را نیز آنتونی تیلور سوت خواهد زد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که پیروزی پر گل برابر رئال مادرید بهترین عملکرد ممکنش در لیگ قهرمانان بوده است.
مارکا در وبسایت خود و در تحلیل از دربی برگشت اروپایی بین اینتر و میلان نوشت که بازی به قدری کسل‌کننده بود که هر کسی برای خاموش‌کردن تلویزیون ترغیب می شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
ادین ژکو، ستاره کهنه کار اینتر، با یک گل بسیار زیبا، زمینه ساز پیروزی مهم تیمش مقابل میلان شد.
آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می بیند.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، معتقد است که پنالتی اعلام شده به سود چلسی و تکرار آن رسوایی کامل برای لیگ قهرمانان است.
ژاوی، سرمربی بارسا، می‌گوید با وجود تلخ بودن حذف از لیگ اروپا اما او و تیمش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند.
سباستین هالر پس از بهبودی سرطان که او را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا دور کرده بود، برای اولین بار در دیدار مقابل چلسی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
یوفا مسئولیت فاجعه فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را پذیرفت و اعلام کرد که تماشاگران لیورپول در این اتفاق تقصیری نداشتند.
باوجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری فوتسال لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده بود اما در روزهای اخیر خبرهایی از لغو این مسابقات برای چهارمین سال پیاپی شنیده می‌شود.
باوجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری فوتسال لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده بود اما در روزهای اخیر خبرهایی از لغو این مسابقات برای چهارمین سال پیاپی شنیده می‌شود.
پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
زپورتو در غیاب ستاره ایرانی خود شکست سنگینی مقابل کلوب بروژ متحمل شد.
نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال فولاد نشان از برنامه ریزی این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا دارد.
برانکو از زمان فعالیت در پرسپولیس با مشکل مالیات روبه‌رو بوده و مدیران وقت این باشگاه نتوانستند مالیات سرمربی خود را بپردازند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ