شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
پاس گل علیرضا جهانبخش در دیدار امروز فاینورد در لیگ هلند را، ببینید.
هافبک تیم ملی ایران پس از ورود به زمین مسابقه توانست روی برد سه بر یک فاینورد مقابل اِمن تاثیرگذاری کند.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
فاینورد در دیداری جذاب و پرگل برابر آژاکس به برتری رسید.
ستاره ایرانی فاینورد با یک پاس گل تماشایی سرنوشت تیمش را در مهم‌ترین بازی لیگ هلند تغییر داد.
دیدار حساس هفته بیست و ششم لیگ فوتبال باشگاهی هلند با پیروزی هم تیمی های علیرضا جهانبخش همراه بود.
فاینورد در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۷ بر ۱ شاختار را شکست داد. در این دیدار علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند.
بازیکن ایرانی فاینورد مقابل فورتونا سیتارد پاس گل داد.
ستاره ایرانی فاینورد نمایش درخشانی در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم داشت.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا کنگرلو، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی، با اشاره به برخی درخواست‌های نامتعارف برای استفاده از منابع بین نسلی صندوق توسعه ملی گفت: شعارهای سیاسی و یا اجتماعی را جایگزین مطالعه و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی یک طرح نکنیم و منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه‌ای اشتباه نگیریم.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
علیرضا جهانبخش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی حاضر، پاسخ داد.
علیرضا جهانبخش در یکی از معدود بازی‌هایی که در لیگ هلند به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در زمين حاضر شد، در همان دقیقه سوم با توپ گیری زیرکانه و سپس پاس گل استادانه، تیمش را مقابل آیندهوون پیش انداخت
گفته می‌شود منصوریان به مسئولان این باشگاه برای همکاری مجدد، جواب منفی داده است.
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاداتی که از طرز لباس پوشیدن او می شود گفت: من از ساعت ۶ صبح کار می کنم اما بعضی ها فکر می کنند بلد نیستم لباس بپوشم.
علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل گهر کامبک آبی پوشان در دیدار با سپاهان با ضربه سری تماشایی رقم زد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ