نماینده آمریکا می گوید به دلیل اعتراضات و فروش هواپیماهای بدون سرنشین ایران در جنگ اوکراین، هیچ فشاری برای مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال این روزها تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته و مشخص است که انگیزه زیادی برای موفقیت در جمع آبی‌ها دارد.
اگر تمرکز شما روی بازیکنانی است که تا یک ماه بعد در دسترس خواهند بود، دچار اشتباه شده اید. در بازار چانه‌زنی اصلی روی دسته‌ای دیگر از بازیکنان است.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
مهاجم جوان پرسپوليس از تمرکز تیمش برای دستیابی به دومین عنوان قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم گفت: تمام تمرکزمان بر روی جام حذفی است.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از قهرمانی در لیگ، تمرکزمان روی جام حذفی است.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در واکنش به شایعه حضورش در رئال مادرید می‌گوید که تمام تمرکزش روی کاری است که مشغول آن است.
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
سرمربی استقلال خوزستان شایعات حول گزینه بودنش برای فولاد خوزستان را رد کرد و مدعی شد که تمرکزش را روی موفقیت با آبی‌پوشان در ادامه فصل قرار داده است.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار مقابل پیکان از انگیزه شاگردانش برای نمایشی موفق در این جدال خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه سی ام آبان ماه مقابل انگلیس نخستین بازی خود در گروه B این مسابقات را برگزار می‌کند. آنالیزورهای تیم انگلیس در پی کسب اطلاعات درباره ترکیب تیم ملی ایران هستند.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: تمرکز ما توافقی نیست که پیشروی نمی‌کند بلکه روی چیزی است که در ایران رخ می‌دهد. همچنین بخش دیگری از تمرکز ما روی فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و آزادکردن گروگان‌هایمان است.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه، می‌گوید با فیفا موافق است که در جام جهانی تمرکز باید روی فوتبال باشد و نه سیاست.
هافبک مس کرمان مدعی است با پایان تعطیلات آنها به بهترین شکل در مدار کسب نتیجه قرار خواهند گرفت و در راستای اهداف باشگاه و کادرفنی کار را دنبال خواهند کرد.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ