معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن مدیریت زیست محیطی بنادر تجاری کشور در جنوب و شمال کشور توسط سازمان محیط زیست خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
فناوری اینترنت اشیا رویکردی دگرگون‌کننده برای مدیریت پسماند ارایه می‌دهد و جان تازه‌ای را در جهت بهبود عملکرد سیستم مدیریت پسماند می‌بخشد. اینترنت اشیا با به هم مرتبط کردن خودرو‌ها و حسگر‌های تعبیه‌شده در ظروف جمع‌آوری پسماند، جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌گذاری یکپارچه حجم وسیعی از داده‌ها را در لحظه امکان‌پذیر می‌کند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اعضای اتحادیه مجالس آسیایی با مشارکت در حوزه «حسابرسی گردوغبار» در مقوله مدیریت، کنترل و کاهش مخاطرات زیست محیطی ناشی از آن همکاری کنند.
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، دستورالعمل پیشگیری و اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت این سازمان را ابلاغ کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش علت فوت یوز ایرانی در توران را اعلام کرد.
رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: تمام خدمه کشتی تانزانیایی در سلامت کامل هستند و زمینه اسکان آن‌ها فراهم شد.
پویش ملی استارت اپی «بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست با ایده‌های نوآورانه برگزار می شود.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری‌محیط زیست منصوب شد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر امارات بر مدیریت چالش های منطقه ای محیط زیست با مشارکت و همکاری کشورهای منطقه تاکید کرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک ملی گلستان یکی از الگوهای مدیریت محیط زیستی کشور و جهان است
سلاجقه افزود: اگر مدیریت پسماندها به‌خوبی انجام شود، بوی نامطبوعی که در نزدیکی فرودگاه حضرت امام احساس می‌شود نیز حذف خواهد شد. در زمان حاضر بخشی از شیرآبه آرادکوه تصفیه و بازچرخانی می‌شود اما بخش عظیمی از آن در منطقه رها می‌شود.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور منصوب شد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک حدود مجاز آلودگی برای خاک، آب و فاضلاب را تشریح کرد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست برای افزایش ضریب حفاظت ضروری است.
معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست عکس ناسا درباره وجود گاز متان بر فراز سایت آرادکوه گفت: حجم مشاهده شده در آن مکان مشکوک است. شاید عکس در لحظه‌ای که باد غالب به‌صورت عمودی وزیده، گرفته شده باشد چراکه در بیشتر مواقع باد افقی می‌وزد.
با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده، اولین کارگاه آموزش محیط زیست با موضوع مدیریت پسماند در مبدأ، با حضور مشاورین زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.
سخنگوی سازمان محیط زیست گفت: زنان طلایه دار حفاظت از محیط‌ زیست هستند، چراکه مسئولیت اصلی اصلاح و مدیریت مصرف در خانواده و جامعه عملاً بر دوش آنها است.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست پیشنهاد برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات با هدف ارتقای عملکرد این سازمان را مطرح کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ