رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
یک روزنامه اصولگرا با انتقاد از رئیسی نوشت: صدای «مردم معترض» را خاموش نکنید / با شرمساری، از آنان «عذرخواهی» کنید
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
یک نماینده مجلس به تندی از عملکرد سازمان برنامه در پرداخت حقوق معلمان انتقاد کرد و نوشت: مجلس نسبت به این کم‌کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به عملکرد مدیرعامل انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
انتقادات تند جواد خیابانی از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه در انتقاد به عملکرد دولت گفت: تا کی می‌خواهید بگویید هرچه فریاد دارید بر سر دولت قبلی بزنید؟
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
مجارستان از اتحادیه اروپا خواست به جای اتهامات نادرست علیه بوداپست، بحران انرژی واقعی را حل کند.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه مصوبات شورای عالی شهرسازی لازم‌الاجراست، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها موظف به اجرا و لحاظ مصوبات شورای عالی شهرسازی هستند؛ لذا باید بررسی شود که در مورد ساختمان فروریخته آبادان این مصوبات لحاظ شده بود یا خیر؟ همچنین مجری پروژه نیز از جهات مختلف مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد؛ بنابراین باید بررسی شود که این مجری به تکالیف خود عمل کرده بود یا خیر؟
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.
عملکرد بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو طی هفته‌های اخیر به دلایلی چون افزایش شدید قیمت دارو، نداشتن پیوست رسانه‌ای و تعارض منافع مدیر سازمان، با انتقاد فراوان نمایندگان مجلس و رسانه ها مواجه شده است.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ